هواوی: ما در برابر موج اول حمله آمریکا مقاومت کردیم

© AP Photo / Vincent Yuبنیانگذار هوآوی رن ژنگ فی
بنیانگذار هوآوی رن ژنگ فی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت ارتباطات از راه دور چین در برابر موج اول حمله آمریکا مقاومت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بنیانگذار هوآوی رن ژنگ فی، در روز سه شنبه در مجمع جهانی داوس اعلام کرد، که شرکت ارتباطات از راه دور چین در برابر موج اول حمله آمریکا مقاومت کرده است.

مدیر مالی شرکت چینی هوآوی منگ وانگ ژو - اسپوتنیک ایران
مدیر مالی بازداشت شده هوآوی در کانادا به دادگاه رفت

این کارآفرین به نقل از تلویزیون مرکزی چین گفت: ما تجربه خوبی کسب کرده ایم. ما صدها میلیون نفر را در برنامه B خود سرمایه گذاری کرده ایم و به همین دلیل می توانیم در برابر موج اول حمله ایالات متحده مقاومت کنیم.

در همان زمان، ژنگ فی افزود: هوآوی یک شرکت "طرفدار آمریکایی" است که ده ها شرکت آمریکایی را به سمت کار خود جذب کرده است، به طوری که ما به آنها یاد دادیم که چگونه به یک شرکت بزرگ تبدیل شوند.

عضو مجمع چینی گفت: "ایالات متحده باید افتخار کند که تجربه مدیریتی آنها در جاهای دیگر به توسعه کمک می کند."

در اول دسامبر سال 2018، مدیر ارشد مالی و معاون رئیس هیئت مدیره هواوی منگ وانگ ژو دختر رن ژنگ فی، در کانادا بازداشت شد. این اقدام به درخواست جداگانه ای برای استرداد منطقه شرقی نیویورک در رابطه با اتهام نقض تحریم های تجاری آمریکا علیه ایران انجام شد.

در 11 دسامبر همان سال، دادگاه او را با وثیقه 10 میلیون دلاری کانادا (7 میلیون دلار) آزاد کرد و به منگ وانگ ژو 47 ساله اجازه داد تا در تصمیم گیری نهایی درباره این پرونده در خانه شوهر خود در ونکوور اقامت داشته باشد.

روز دوشنبه، منگ وانگ ژو وارد دادگاه عالی ونکوور در استان بریتیش کلمبیا کانادا، جایی که شنیده ها درباره استرداد وی به ایالات متحده آغاز می شود، شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала