جزئیات جدید درباره جرایم سرمایه دار کودک آزار مشهور آمریکایی

© REUTERS / Jane Rosenbergجزئیات جدید درباره جرایم سرمایه دار کودک آزار مشهور آمریکایی
جزئیات جدید درباره جرایم سرمایه دار کودک آزار مشهور آمریکایی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جفری اپستین، میلیونر آمریکایی تا سال 2019 که گویا خودکشی کرد، به خرید و فروش بردگان نابالغ جنسی اشتغال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب  در دادخواست جدید تهیه شده از طرف دنیز جرج، دادستان کل جزایر ویرجین اعلام شده است.

این سرمایه دار آمریکایی به سوء استفاده جنسی از دختران نابالغ و کم سن و سال و همچنین خرید و فروش آنها در جزیره خصوصی خود در دریای کارائیب تا سال گذشته میلادی  متهم  است. طبق دادخواست جورج ، اپستین از سال 2001 تا 2019 دختران 12 تا 17 ساله را با قایق ، هلیکوپتر و هواپیما به ملک خود به ارزش 577 میلیون دلار منتقل می کرد.

​علاوه بر این ،در  رایانه اپستین لیستی از قربانیان بالقوه وجود داشت و  خود او رهبری "هرم خرید و فروش انسان " را به عهده داشت که  در آن دختران قربانی نابالغ  مجبور بودند سایر دختران را برای شرکت در روابط جنسی استخدام کنند.

اپستین در 6 ژوئیه در نیویورک بازداشت شد. او به ایجاد یک شبکه جنایی متهم شد که به او امکان سوءاستفاده جنسی و آزار دهها دختر کم سن و سال را داده بود. میلیونر آمریکایی جنایات خود را در سالهای 2002-2005 انجام داد. ادعا شده که برخی از قربانیان 14 ساله بودند.

در تاریخ 10 اوت ، جسد اپستین مپیدا شد. طبق کالبد شکافی انجام شده ، او خودکشی کرده است. این سرمایه دار با تعدادی از مقامات عالی رتبه ایالات متحده و کشورهای دیگر از جمله دونالد ترامپ و  بیل کلینتون روسای  جمهور فعلی و پیشین آمریکا و اندرو شاهزاده بریتانیایی آشنا بود که آخری به دلیل انتشار اطلاعاتی در مورد روابط نزدیک وی با اپستین مجبور شد از تعداد زیادی از امتیازات  خود به عنوان عضو خانواده سلطنتی  انگلیس صرفنظر کند.

جزایر ویرجین در دریای کارائیب قرار دارد و یکی از جزایر آن متعلق به جفری اپستین بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала