ترس و وحشت کاربران به خاطر احتمال آغاز جنگ سوم جهانی + ویدئو

© Depositphotos.com / Curraheeshutterرزمایش آمریکا برای تمرین حمله هسته ای به روسیه
رزمایش آمریکا برای تمرین حمله هسته ای به روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر جهان پس از تشدید درگیری بین آمریکا و ایران نگرانی های خود درباره خطر آغاز جنگ جهانی دوم را در میان نهادند.

به گزارش اسپوتنیک، از جمله کاربری نوشت: امیدواریم همه چیز با مسالمت حل و فصل شود چون جنگ سوم جهانی آخرین جنگ محسوب می شود و در صورت آغاز آن ممکن است همه انسان ها از بین بروند چون این جنگ هسته ای خواهد بود.

​کاربر دیگری یادآور می شود برای  کسانی که درباره جنگ احتمالی با شوخی صحبت می کنند، فیلمی در اینترنت درباره پیامد های واقعی جنگ منتشر شده که درباره یک دختربچه قربانی جنگ است.

​اوضاع منطقه خاورمیانه پس از آن که نیروهای آمریکایی در اواخر سال گذشته به مواضع جنبش شیعه کتائب حزب الله در سوریه و عراق حمله کردند ، متشنج شد . پس از آن هواداران این جنبش به سفارت ایالات متحده در بغداد حمله کرده و سپس در تاریخ 3 ژانویه، پنتاگون یک عملیات ویژه را انجام داد که در طی آن سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و همراهانش ترور شدند . حمله موشکی به منطقه ای در نزدیکی فرودگاه بغداد به خودروی حامل فرمانده نیروهای قدس، به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام شد. به دنبال آن ایران با حمله موشکی به پایگاه های محل استقرار سربازان آمریکایی در عراق ، واکنش نشان داد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала