هشدار سفارت آمریکا در اسرائیل به شهروندان آمریکایی

© Sputnik / Aleksei Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار سفارت آمریکا در اسرائیل به شهروندان آمریکایی
هشدار سفارت آمریکا در اسرائیل به شهروندان آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت ایالات متحده در اسرائیل از شهروندان خود در این کشور خواست تا سطح هوشیاری خود را افزایش دهند.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت ایالات متحده در اسرائیل از شهروندان خود خواست كه در ارتباط با افزایش تنش در منطقه پس از ترور سردار قاسم سلیمانی توسط ارتش آمریكا هوشیار باشند.

رضایی: در صورت حمله آمریکا، مراکز مهم اسرائیل را نابود می کنیم  - اسپوتنیک ایران
رضایی: در صورت حمله آمریکا، مراکز مهم اسرائیل را نابود می کنیم

در اطلاعیه این سفارت آمده است: سفارت به شهروندان آمریکایی توصیه می‌کند كه هوشیار باشند و نسبت به افزایش آگاهی امنیتی خود اقدامات لازم را انجام دهند، زیرا حوادثی مانند حملات موشکی اغلب بدون هشدار رخ می‌دهد. در لیست اقدامات، دیپلمات‌ها به طور ویژه به هموطنان خود پیشنهاد می‌كنند كه توجهات را به خود جلب نكنند و با دقت مطبوعات محلی را بررسی كنند.

با ترور سرلشکر قاسم سلیمانی و همراهانش در عراق توسط نیروهای آمریکا تنش در مناسبات واشنگتن و تهران افزایش یافت. ترامپ 2 ماه ژانویه دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد که باعث بروز تنش در منطقه شد. روز 3 موشک‌هایی از پهپاد آمریکایی MQ-9 Reaper به سمت کاروان سردار سلیمانی شلیک شد.ترامپ در جلسه توجیهی تیم امنیتی ملی‌اش و تحت تأثیر تحریک مشاوران ضدایرانی خود، گزینه ترور نظامی سردار قاسم سلیمانی را انتخاب کرد. محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد در صورت حمله آمریکا مطمئن باشید حیفا و مراکز مهم اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала