صفحه اینستاگرام باشگاه خبرنگاران جوان هم مسدود شد

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezصفحه اینستاگرام باشگاه خبرنگاران جوان هم مسدود شد
صفحه اینستاگرام باشگاه خبرنگاران جوان هم مسدود شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صفحه رسمی باشگاه خبرنگاران جوان در اینستاگرام همزمان با پوشش اخبار مربوط به ترور سردار سلیمانی بطور کامل بسته شد.

به گزارش اسپوتنیک،   شبکه اجتماعی اینستاگرام  از امروز پس از انتشار مطالب مربوط به ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، شروع به حذف پست‌های در رابطه با این رویداد کرده است.

یکی از صفحاتی که به طور مداوم اخبار دررابطه با ترور سردار قاسم سلیمانی را منتشر می‌کرد، صفحه باشگاه خبرنگاران جوان در اینستاگرام بود. اما به تازگی این شبکه اجتماعی آمریکایی به جای حذف پست‌های مربوط به شهادت سردار سلیمانی، به طور کامل صفحه رسمی باشگاه خبرنگاران را مسدود کرده است.

صبح امروز در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر دیگر از اعضای این سازمان کشته شدند. سپاه پاسداران در طی بیانیه ای آمریکا را مسئول این حادثه دانست و پنتاگون مسئولیت این حمله را قبول کرده است. آیت الله علی خامنه ای ، رهبر جمهوری اسلامی قول داده به خاطر شهادت سردار سلیمانی از آمریکا انتقام بگیرد.

وزارت خارجه روسیه ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد. پیش از این ، سیاستمداران و کارشناسان از جمله در امریکا این ترور را مورد نکوهش قرار داده و از جمله برنی ساندرز ، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده  در اظهار نظر خود ، این حادثه را تشدید خطرناک تنش در منطقه نامید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала