پیام تبریک پوتین به مناسبت سال نو میلادی

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین سال نو میلادی را تبریک گفت
پوتین سال نو میلادی را تبریک گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سال نو 2020 میلادی را به شهروندان روسیه تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در پیام تبریک خود به مناسبت آغاز سال 2020 به شهروندان روسیه گفت: "امیدوارم خوشبختی درک متقابل برای همیشه در خانه شما برقرار شود، به شما کمک کند که بر همه مشکلات غلبه کنید، نسل ها را متحد کند. باشد که والدین شما سالم باشند و همیشه توجه شما را احساس کنند. و هر کودکی می داند که او محبوب ترین است."

وی خاطرنشان کرد: علی رغم بسیاری از کارهایی که باید قبل از سال نو انجام شود، مهم ترین آنها روابط گرم انسانی و ارتباطات دوستانه است.

پوتین گفت: "ما تلاش می کنیم تا کاری مهم و مفید برای دیگران انجام دهیم، به کسانی که نیاز به حمایت ما دارند، کمک کنیم، آنها را با هدایا و توجه خوشحال کنیم. در چنین انگیزه های صمیمانه، در خلوص افکار، در سخاوت غیر خودخواهانه، جادوی واقعی تعطیلات سال نو نمایان می شود. بهترین ویژگی های مردم، جهان را دگرگون می کند و آن را با شادی و لبخند پر می کند."

به گفته رئیس جمهور روسیه، احساسات روشن سال نو و تجربه های شگفت انگیز از زمان کودکی در ما زندگی می کنند و هر سال نو باز می گردند، هنگامی که "عزیزانمان، پدران و مادرانمان را در آغوش می گیریم و  برای بچه ها و نوه هایمان کادو آماده می کنیم و همراه با آنها درخت کریسمس را با عروسک های مقوایی، توپ و تزئینات شیشه ای تزئین می کنیم."

پوتین ادامه داد: این اسباب بازی های خانوادگی قدیمی اما محبوب، گرمای خود را به نسل های جوان تر می بخشند. 

وی گفت که هر خانواده ای سنت های سال نو مخصوص به خود را دارند اما همه در یک جو مهربانی و مراقبت متحد می شوند.

پوتین در خاتمه گفت: "سال نو اکنون پشت در است، برای یکدیگر و سرزمینمان آرزوی صلح، رفاه و سعادت می کنیم. سال نو 2020 مبارک."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала