رتبه بندی خودروهای سال 2020

© Sputnik / Aleksey Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر رتبه بندی خورروهای سال 2020
رتبه بندی خورروهای سال 2020 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فهرست رتبه بندی خوردروهای مورد انتظار در سال 2020 منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس رتبه بندی منتشر شده از سوی iReator خودروهای مورد انتظار سال 2020، کراس کوپه چینی هاوال F7X که از نظر قیمت، کیفیت و امکانات متمایز است، در رده بندی مذکور در جایگاه نخست خودروهای سال 2020 قرار میگیرد.

قیمت هاوال جدید که توسط کارخانه تولا مونتاژ می شود، در آغاز کمتر از 1.6 میلیون روبل (حدود 25 هزار دلار) خواهد بود. این رتبه بندی همچنین شامل مدلی از Ravon بود. خودرویی ساخته شده بر روی پللاتفرم شورولت کبالت، اگر قیمت مناسبی برای آن تعیین شود، قادر به رقابت برای " بازار تاکسی " در روسیه است.
تسلا سایبرتراک ایلونا ماسک نیز هیجان زیادی ایجاد کرده است. مدلی که از نظر ظاهری مانند هواپیمای Stealth است و رانندگان را فتح می کند، ضمن اینکه برای ساخت آن از همان موادی استفاده شده برای ساخت راکت های SpaceX استفاده شده است. اولین مدل ها اوایل سال آینده به فروش می رسد.
الکسی هرسین، کارشناس مستقل اتومبیل، در مورد 3 رتبه اول اظهار نظر کرد، وی خاطرنشان کرد که تسلا سایبر تراک تنها یک مفهوم است و قدرتمندترین نسخه های سه موتوره فقط تا سال 2022 ظاهر می شوند. به گفته وی، تا سال آینده، مدل ایلونا ماسک آماده نخواهد شد، زیرا الگویی از ماشین آینده است که نشان می دهد در آینده خودروها چه ظاهری خواهند داشت.
از نظر این کارشناس، این Ravon است که می تواند ماشین سال 2020 شود. سوال اصلی قیمت این مدل است. به نظر هرسین این دقیقاً عاملی است که آینده این خودرو را تعیین می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала