ایده آل ترین تلفن همراه در سال 2020

© AFP 2023 / Stringerایده آل ترین تلفن همراه در سال 2020
ایده آل ترین تلفن همراه در سال 2020 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال دیجیتال ترند، جدیدترین پردازنده موبایل با نام اسنپ دراگون 865 در برنامه تست تلفن های هوشمند با نام AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته است. در نتیجه این تحقیقات پرچمداران اصلی سال 2020 بر اساس این تراشه ساخته شده اند.

در تست های مصنوعی، پردازنده کوآلکام با امتیاز 564.970 امتیاز در راس قرار گرفت، و پیش از نسخه قبلی تراشه اسنپ دراگون 855 و Apple A13 Bionic که دستگاه های خط آیفون 11 را تجهیز کرده بودند، قرار گرفت. دستگاه هایی که مورد تست قرار گرفتند علاوه بر این که دارای سیستم تراشه 865 بلکه دارای 12 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی بودند. کارشناسان این نشریه این ویژگی ها را به عنوان بهترین خصوصیات تلفن های هوشمند سال 2020 نام می برند.
دیجیتال ترندز خاطرنشان کرد: بیشترین نتایج از تراشه ها در حالت افزایش عملکرد نشان داده می شود. در حالت عادی، قدرت پردازنده در حدود 10،000 نقطه پایین تر تخمین زده می شود. به عقیده کارشناسان، برای صرفه جویی در مصرف باتری و محافظت در برابر گرمای بیش از حد، باید حالت حداکثر عملکرد دستگاه تلفن هوشمند را غیرفعال کرد.
از جمله تلفن های هوشمندی که تراشه اسنپ دراگون 865 را دریافت می کند باید به Xiaomi Mi 10 و Samsung Galaxy S11 اشاره کرد که در نیمه اول سال 2020 عرضه می شود. در 11 دسامبر، مشخص شد که به دلیل افزایش بهره وری در تلفن های هوشمند Galaxy S11، سامسونگ پردازنده خود را تعویض نموده و از پردازنده کوآلکام استفاده می کند.
گفتنی است، اسنپ‌دراگون به عنوان خانواده سیستم روی تراشه مخصوص تلفن هوشمند و تبلت بر پایه معماری کم مصرف ساخت شرکت کوآلکام  است.
کوالکام شرکت در زمینه ساخت و تولید سیستم روی تراشه  و پردازنده‌های موبایل نیز فعالیت می‌نماید و این محصولات را، به شرکت‌هایی نظیر اچ تی سی، سامسونگ، سونی، هوآوی، شیائومی، ال جی، نوکیا عرضه می‌کند، که در جهت ساخت و تولید گوشی‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала