قطع اینترنت در مناطق شمالی هند

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر قطع اینترنت در مناطق شمالی هند
قطع اینترنت در مناطق شمالی هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در مناطق شمالی هند از ترس بروز ناآرامی، اینترنت قطع شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی « ان دی تی وی»، روز 26 دسامبر اینترنت در مناطق شمالی هند قطع شد. انتظار می رود که روز 27 دسامبر پس از نماز جمعه، اعتراضات مردمی از سر گرفته شود.

مقامات هند روز 21 دسامبر اینترنت و خدمات تلفنی را با هدف خنثی کردن اعتراضات به قانون اعطای شهروندی به خارجیان غیرمسلمان، در برخی ایالات این کشور -برخی مناطق دهلی‌نو، ایالت بنگال غربی، شهر علیگره و کل ایالت آسام قطع شد.

اینترنت ملی روسیه با موفقیت آزمایش شد - اسپوتنیک ایران
اینترنت ملی روسیه با موفقیت آزمایش شد

همچنین در مرکز ایالت «اوتار پرادش» در شمال هند نیز اینترنت قطع شده است.قطع اینترنت هند در زمان اعتراضات سراسری به قانون شهروندی جدید این کشور، میلیارد‌ها دلار به تجارت بخش خصوصی هند ضرر زده است.

اپراتور‌های موبایل به طور میانگین در هر 3 ساعت 1 میلیون دلار در هر کدام از 22 محدوده عملیاتی خود از دست داده‌اند. یک گروه صنعت ارتباطات تلفنی به نام اتحادیه اپراتور‌های موبایل هند (سی‌اواِی‌آی) تخمین زده است که تجارت‌های دیگر در هر محدوده‌ای که اینترنت آن قطع شده است در همین مقدار زمان نیم میلیون دلار ضرر کرده‌اند.

از سال 2014 به بعد، هند بیش از 350 بار اینترنت خود را قطع کرده است که طولانی‌ترین آن قطعی 135 روزه اینترنت منطقه جامو کشمیر بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала