روسیه تسلیحاتی دارد که در دنیا بی نظیر است

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر تسلیحات روسیه
تسلیحات  روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون روسیه با وجود تحریم‌ها توانسته است توسعه صنعت دفاعی را به پیش ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، آلکسی لئونکوف کارشناس نظامی متذکر شد که فدراسیون روسیه با وجود تحریم‌ها توانسته است توسعه صنعت دفاعی را به پیش ببرد.

وی در ادامه افزود:«روسیه توانست به مدرنیزه کردن کارخانه های «دفاعی-نظامی» خود بپردازد و تحریم ها نتوانستند مانع از توسعه و پیشرفت در این عرصه بشوند. در کارخانه‌های مجتمع دفاعی روسیه بسیاری از دستگاه‌ها به‌روز شده‌اند و فناوری نظامی مدرنیزه شده که امکان افزایش سطح و کیفیت تکنیک‌آلات نظامی را فراهم نمود. از نظر فناوری نظامی ما از بسیاری طرح های مشابه جلوتر رفتیم.

ما تسلیحاتی داریم که در دنیا بی‌نظیر هستند. شایان ذکر است که به‌روزرسانی تجهیزات و وسایل تولید جنگ‌افزار هنوز تمام کارخانه‌ها را دربرنگرفته است و ابتدا مهمترین کارخانه ها مدرنیزه شدند. دستگاه‌های کارخانه‌های تولید موشک و پدافند هوایی در وهله اول به‌روزرسانی شدند.

کارخانه‌های رشته صنعت دفاعی همانطور که رئیس جمهور گفت، لوکوموتیو است اما توسعه و تکامل وسایل دفاعی حد ومرز نمی شناسد. ما می‌دانیم که در غرب فعالیت شدیدی در خصوص طراحی تسلیحات جدید انجام می شود که با هوش مصنوعی مرتبط است و نظامی سازی فضا را شامل می شود. از اینرو چالش ها بیشتر می شوند.  برای جبران آن‌ها همانطور که در رابطه با فناوری موشک های مافوق صوت قابل هدایت به موفقیت رسیدیم  باید در آینده نیز به توسعه این عرصه ادامه بدهیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала