مقامات عالی امنیت ملی روسیه، هند و افغانستان وارد تهران شدند

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / مقامات عالی امنیت ملی روسیه، هند و افغانستان وارد تهران شدند
 مقامات عالی امنیت ملی روسیه، هند و افغانستان وارد تهران شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات عالی امنیت ملی روسیه، هند و افغانستان برای شرکت در دومین نشست گفت و گوی های امنیت منطقه‌ای وارد تهران شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری میزان، روز سه شنبه 17دسامبر 2019،  نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه، راجیندر خانا معاون مشاور امنیت ملی هند و حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان به همراه هیئت‌های عالی رتبه امنیتی برای شرکت در دومین نشست گفتگو‌های امنیتی منطقه‌ای وارد تهران شدند.

لازم به ذکر است که دومین نشست گفت و گوی امنیت منطقه‌ای با حضور دبیران و مشاوران امنیت ملی و مقامات امنیتی ایران، روسیه، چین، هند، افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان از صبح  روز جهرشنبه، 18 دسامبر در تهران و با سخنرانی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در تهران آغاز بکار خواهد کرد.

پیش از این مقامات امنیت ملی چین و افغانستان برای شرکت در این نشست وارد تهران شده بودند و همچنین بزودی بابرشاه یعقوب اف معاون دبیر شورای امنیت ریاست جمهوری ازبکستان نیز برای شرکت دراین نشست وارد تهران خواهد شد.

یادآور می شود که اولین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای در مهر ماه سال گذشته و با حضور کشورهای ایران، روسیه، چین، هند و افغانستان با موضوع افزایش هماهنگی میان کشورهای منطقه در برابر تروریسم تکفیری برگزار گردید.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала