رزمایش مشترک ناوگان دریایی روسیه و نیروی دریایی سوریه

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر رزمایش مشترک نیروی دریایی و نیروی هوایی روسیه در مدیترانه
 رزمایش مشترک نیروی دریایی و نیروی هوایی روسیه در مدیترانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رزمایش نظامی مشترک با هدف افزایش تعامل بین نیروهای مسلح روسیه و ارتش سوریه برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، دریادار الکساندر یولداشیف، فرمانده این مانور اعلام نمود که نیروهای شرکت کننده در این مانور در چارچوب یک عملیات نظامی واحد، بخشهای مختلف اقدامات تاکتیکی را اجرا می‌کنند که در آن گروه‌های تاکتیکی متشکل از کشتی‌های روسیه و سوریه ، عملیات آتش توپخانه و مانورهای مشترک را برگزار خواهد شد.

یولداشیف در ادامه توضیح داده گفت:«در ساحل یگان‌های امنیتی و دفاعی وظیفه مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین، مبارزه با حمله گروه‌های مسلح غیرقانونی را انجام داده و همچنین مسئولیت بومی سازی و از بین بردن عواقب استفاده از سلاح‌های نظامی در محوطه تاسیسات بندری طرطوس را برعهده دارند».

مانور سو-27 بین صخره‌ها + ویدئو - اسپوتنیک ایران
مانور سو-27 بین صخره‌ها + ویدئو

هدف از مانور مشترک ناوگان دریایی روسیه و نیروی دریایی سوریه در بندر طرطوس در مناطق ساحلی شرق دریای مدیترانه، افزایش تعامل آنها در مبارزه با گروه‌های مسلح غیرقانونی و تروریسم بین‌المللی است.

در پایگاه لجستیکی ناوگان دریایی روسیه در بندر طرطوس (سوریه) توضیح داده شد، منطقه برگزاری این مانور تصادفی انتخاب نشده است: کشتی‌های ناوگان دریایی روسیه در سواحل سوریه سهم زیادی در مبارزه با تروریسم بین المللی، از جمله با توجه به حملات موشک‌های کروز به مواضع تروریست‌ها دارد، و پایگاه طرطوس روسیه راه اصلی تأمین تجهیزاتی نیروهای دولتی سوریه بشمار می‌رود.

در جریان این مانور مشترک نظامی، کشتی‌های روی سطح آب روسیه، هواپیماهای پایگاه هوایی حمیمیم و همچنین قایق‌های موشک انداز و مین یاب‌های ناوگان دریایی سوریه مشارکت دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала