رونالدو از انتقالش به یوونتوس پشیمان است

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو از انتقالش به یوونتوس پشیمان است
رونالدو از انتقالش به یوونتوس پشیمان است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس پشیمان است که یک سال و نیم پیش تصمیم گرفت از رئال مادرید به باشگاه ایتالیایی نقل مکان کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس پشیمان است که یک سال و نیم پیش تصمیم گرفت از رئال مادرید به باشگاه ایتالیایی نقل مکان کند. وی معتقد است که اگر در آنجا باقی می ماند، می توانست حداقل در یکی از دو فصل گذشته توپ طلایی را بدست آورد. رونالدو شخصاً در گفتگو با یکی از هم تیمی هایش در مورد این موضوع صحبت کرده است. به گفته او مدیریت از اقتدار و تأثیر کافی در دنیای فوتبال برخوردار نیست تا بتواند به بازیکن خود در کسب معتبرترین جایزه کمک کند.

 رونالدو به اندازه روزهای اولی که به تورین آمده بود خوشحال نیست. در واقع نه تنها خوشحال نیست که ناراحت و عصبانی هم به نظر می رسد. یک شبکه تلویزیونی در ایتالیا از این خبر داده که رونالدو بابت پیوستن به یوونتوس پشیمان است چرا که مدام یوونتوس و رئال را با هم مقایسه می کند و مدام هم به این نتیجه می رسد که یوونتوس شکوه و عظمت باشگاهی مثل رئال مادرید را ندارد. از سویی رونالدو احساس می کند که او در ایتالیا آن امنیتی که در اسپانیا داشت را ندارد. او درخواست حضور 3 نفر دیگر به عنوان بادیگارد را برای خود و خانواده‌اش در تورین داده است.

این موضوع که او بابت پیوستن به یوونتوس پشیمان است بیشتر از هر کسی هواداران این تیم را ناراحت می کند. رونالدو تاکنون سه بار برای یوونتوس به میدان رفته و هنوز موفق نشده گلی را به ثمر برساند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала