فیلم شلیک تانکهای آمریکایی در مرز بلاروس

© REUTERS / Kim Hong-Jiفیلم شلیک تانکهای آمریکایی در مرز بلاروس
فیلم شلیک تانکهای آمریکایی در مرز بلاروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلمی از شلیک آموزشی تانک های آمریکایی در مرز بلاروس منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح لیتوانی فیلم هایی از آموزش تانک های آمریکایی " آبرامز" را منتشر کزدند که به طور موقت در شهر پابراد مستقر شده اند که تنها حدود 7.5 کیلومتر با مرز بلاروس فاصله دارد.

در متن توییتری این فیلم ویدئویی که توسط سازمان نظامی ارتش لیتوانی منتشر شده است، نوشته شده است: " کمی از روح کریسمس و عکس های آموزشی M1 Abrams از گردان اول 9 مین سواره نظام ارتش ایالات متحده در پابرادا."

رزمایش ناتو، پیامی روشن برای روسیه - اسپوتنیک ایران
رزمایش ناتو، پیامی روشن برای روسیه

تانک ها و تجهیزات جنگی گردان آمریکایی که به مدت شش ماه در پایگاه آموزش پابرادا مستقر می شوند، در تاریخ 21 اکتبر به لیتوانی وارد شدند. در اوایل همان ماه، نخستین گردانهای نظامی وارد این جمهوری بالتیک شدند. بر اساس اطلاعات اسپوتنیک لیتوانی، تعداد کل پرسنل ارتش آمریكا كه برای ایجاد بازدارندگی، تبادل تجربه و مشاركت در تمرینات به لیتوانی اعزام شده اند، از 500 نفر فراتر خواهد رفت.

با بررسی اوضاع مربوط به استقرار تانک های آمریکایی در یک پایگاه آموزشی در نزدیکی شهر لیتوانیایی پابراد، که زیرساخت های آن برای تمرین های مختلف با این گروه آماده شده بود، وزارت دفاع بلاروس احتمال داد که این اقدام برای مدت طولانی و برای تقویت حضور ناتو در این قلمرو انجام شده است. بلاروس با اشاره به تمرینات "ناتو مدافع اروپا"، با توجه به افزایش حوزه تمرینات و همچنین طول مدت آن، این تمرینات نظامی را بزرگترین تمرینات ناتو در 25 سال گذشته خواند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала