چطور بطور رایگان می توان «جنگ ستارگان» را در فورتنایت تماشا کرد؟ +ویدئو

© AFP 2023 / Justin Tallisفیلم جنگ ستارگان
فیلم جنگ ستارگان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در بازی «فورتنایت» قطعه ای از فیلم نشان داده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، هنوز مشخص نیست که کدام قسمت فیلم در زمان بازی نشان داده خواهد شد. اوایل سال جاری در «فورتنایت» مراسم جالبی در رابطه با «جنگ ستارگان» برگزار شد. بازیگران توانستند خود را بخشی از این فیلم احساس کنند.

فورتنایت Fortnite یک بازی جهان باز در سبک بقاء، با گیم پلی گروهی است که برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، مک‌اواس، مایکروسافت ویندوز و اندروید و ios منتشر شده‌است. این بازی توسط اپیک گیمز و پیپل کن فلای گسترش یافت و پخش جهانی بازی با اپیک گیمز بود. با توجه به رایگان بودن بخش آنلاین بازی با عنوان «Battle Royale» و ارائهٔ بروزرسانی‌ها، این بازی توانست بسیار موفق باشد.این بازی داری 3 بخش است کریتیو creative بتل رویال battle royale سیو د ورد save the world

یوروگیمر این بازی را در جایگاه 32 از فهرست خود با عنوان 50 بازی برتر سال 2017 قرار داد. وجود میلیونی بازیکنان نیز، خود می‌تواند نشانی از موفقیت بازی باشد.

​سرانجام سال گذشته نسخه اندروید بازی منتشر شد. ابتدا این نسخه تنها در اختیار گوشی‌های سری گلگسی سامسونگ بود و با جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گلگسی نوت 9 معرفی شد. نکته دیگر در مورد نسخه اندرویدی بازی، منتشر نکردن آن در گوگلی پلی می‌باشد و بازیکن برای دریافت آن باید به سایت اپیک گیمز یا سایت‌های واسط مراجعه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала