سومین کمیسیون مشترک همکاریهای نظامی ایران و روسیه برگزار شد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر سومین کمیسیون مشترک همکاریهای نظامی ایران و روسیه برگزار شد
سومین کمیسیون مشترک همکاریهای نظامی ایران و روسیه برگزار شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی ایران و روسیه با حضور معاون بین الملل ستادکل نیرو‌های مسلح ایران در مسکو برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بخش رسانه ای سفارت ایران در مسکو، سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی ایران و روسیه با حضور سردار قدیر نظامی، معاون بین الملل ستادکل نیرو‌های مسلح ایران و ژنرال ایگور اسیپوف، معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در مسکو برگزار شد.

مذاکره ایران و روسیه در خصوص همکاری های نظامی - اسپوتنیک ایران
مذاکره ایران و روسیه در خصوص همکاری های نظامی

سردار قدیر نظامی با اشاره به اینکه جهت گیری کلی روابط ایران و روسیه در حوزه نظامی، در این کمیسیون بررسی و مورد توافق قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در این کمیسیون که هر سال به میزبانی پایتخت‌های دوکشور برگزار می‌شود، برنامه‌های سالیانه ارتباطات نظامی تعیین می‌شود. ایران و روسیه بعنوان دو همکار استراتژیک زمینه‌های فراوانی در حوزه‌های دریایی، زمینی، فنی، دفاعی و موضوعات راهبردی و عملیاتی برای همکاری دارند.

معاون بین الملل ستادکل نیرو‌های مسلح ایران در خصوص محورهای همکاری نیروهای مسلح دو کشور گفت: مقابله با تروریسم مهمترین محور همکاری و ارتباطات نیرو‌های مسلح دو کشور است و به همین دلیل ایران و روسیه چند سال است که در کنار هم به این مبارزه ادامه می‌دهند.

لازم به ذکر است که قرار است هیات نظامی ایرانی از آکادمی عالی نظامی روسیه نیز در این سفر بازدید کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала