پوتین: تسلیحاتی منحصر بفرد در روسیه آزمایش شدند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر تسلیحاتی منحصر بفرد در روسیه آزمایش شدند
تسلیحاتی منحصر بفرد در روسیه آزمایش شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از آزمایش تسلیحات منحصر بفرد خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: حادثه ای که در ماه اوت در سورودوینسک منجر به کشته شدن چندین نفر شد، در طول ساخت و آزمایش سلاح هایی رخ داد که هیچ قیاسی در جهان ندارند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، دستور داد تا به همسران کارمندانی که در ماه اوت هنگام آزمایش آخرین سیستم پیشران موشکی در نزدیکی سورودوینسک جان خود را از دست دادند، مدال شجاعت تحویل داده شود. رئیس جمهور خاطرنشان كرد كه آن کارمندان برای خودشان یك مأموریت ویژه برای محافظت از روسیه انتخاب كردند و آنها كاملاً وظیفه خود را با افتخار انجام دادند.

هفده کشته و زخمی بدنبال انفجار در منطقه نظامی آرخانگلسک  - اسپوتنیک ایران
17 کشته و زخمی بدنبال انفجار در یک منطقه نظامی روسیه

وی خطاب به خانواده های قربانیان گفت: "آنها یک مسیر پیچیده، مسئولانه و حساس را هدایت کرده اند، ما در مورد پیشرفته ترین و بی نظیرترین ایده ها و راه حل های فنی، سلاح هایی که برای تضمین حاکمیت، امنیت روسیه برای چند دهه آینده، صلح برای فرزندان ما، برای فرزندان شما طراحی شده اند صحبت می کنیم. این کودکان به پدرانشان افتخار می کنند. همه ما به آنها افتخار می کنیم و همیشه این را به یاد خواهیم آورد، آنها را به یاد خواهیم آورد."

پوتین تأکید کرد: "واقعیت این است که داشتن چنین فناوری های منحصر به فردی امروز مهمترین تضمین صلح در کره زمین است. و به رغم همه چیز، ما مطمئناً این سلاح را تکمیل خواهیم کرد."

پیشتر وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: هنگام آزمایش موتور پیشران مایع، انفجاری رخ داد و محصول آتش گرفت. این حادثه منجر به کشته شدن پنج کارمند روس اتم و دو نماینده وزارت دفاع شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала