تیراندازی در فروشگاهی در آمریکا سه کشته برجای گذاشت

© AP Photo / David Zalubowskiتیراندازی در فروشگاهی در آمریکا سه کشته برجای گذاشت
تیراندازی در فروشگاهی در آمریکا سه کشته برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سه نفر بر اثر تیراندازی یک شخص ناشناس در سوپر مارکتی در آمریکا کشته شدند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دانکن بانر، در شهر آمریکایی دانکن (اوکلاهما) یک فرد ناشناس به مردم در سوپر مارکت والمارت شلیک کرد و در جریان این تیراندازی کور دست کم 3 نفر کشته شدند. یکی از کشته شدگان خود تیرانداز بود. تعداد مجروحان این حادثه هنوز مشخص نشده است. پلیس و نیروهای امدادی به سرعت به محل وقوع حادثه در بزرگراه 81 دانکن در شهر اوکلاهما رفتند.

این حادثه صبح رخ داده است. دانشگاه و مدارس در شهر بسته شده اند و کودکان و دانش آموزان مجاز به خارج شدن از مؤسسات آموزشی نیستند.

در آمریکا، به تیراندازی‌های کور که به سمت جمعیت انجام می‌شود و تلفات بر جای می‌گذارد، «تیراندازی جمعی» (Mass shooting) گفته می‌شود. آمریکا بیشترین آمار تیراندازی‌های جمعی در جهان را دارد.

پیش از این نیز پلیس کالیفرنیا خبر داد که یکشنبه شب بر اثر تیراندازی در جریان یک مهمانی در شهر «فرسنو»، دستکم چهار مرد کشته شدند.

این نخستین بار نیست که تیراندازی کور در فروشگاه والمارت روی می‌دهد. روز سوم آگوست (12 مرداد) نیز یک فرد مسلح اقدام به تیراندازی کور در فروشگاه والمارت الپاسو در ایالت تگزاس کرد که طی آن 22 نفر کشته و 24 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала