ماجرای دانشجو شدن یک پسربچه 9 ساله

CC BY 2.0 / Bert Kaufmann / The Invisible Man (Peter Jansen)ماجرای دانشجو شدن یک پسربچه 9 ساله
ماجرای دانشجو شدن یک پسربچه 9 ساله - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به زودی یک پسربچه 9 ساله نابغه از بلژیک فارغ التحصیل دانشگاه در رشته الکتروتکنیک خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، والدین این پسربچه به نام لورن سیمونز ابتدا به حرف پدر بزرگ و مادربزرگ وی باور نمی کردند که می گفتند نوه آنها نابغه است و همه علوم را تا حد باورنکردنی،  سریع فرا می گیرد.  اما وقتی پسرک به مدرسه رفت ، فهمیدند پدر و مادرشان اغراق نمی کنند. پسربچه بلژیکی از عهده امتحانات در سطح هر کلاسی بر آمده و بالاترین نمرات را گرفت.

حالا پسربچه 9 ساله بلژیکی در رشته الکترونیک دانشگاه فناوری آیندهوون هلند تحصیل می کند و قرار است در ماه دسامبر همین امسال درجه کارشناسی را دریافت نماید. استادان به خاطر استعداد باورنکردنی وی متحیر هستند. مقامات دانشگاه به این پسربچه اجازه داده اند طبق یک برنامه ویژه انفرادی تحصیل کند تا زودتر از دیگران فارغ التحصیل شود.

وی قصد دارد ابتدا دکترای رشته الکتروتکنیک را دریافت کرده و سپس اندکی به تحصیل پزشکی بپردازد. معتبرترین دانشگاه های جهان وی را به تحصیل در نزد خود دعوت می کنند و حالا انتخاب محل بعدی تحصیل خود را در پیش دارد.

پدر و مادر پسرک نابغه تلاش می کنند وی علاوه بر تحصیل مثل دیگر بچه ها تفریح نیز کرده و از زندگی لذت ببرد. وی بازی کردن با سگ خود را دوست دارد و همچنین مثل بسیار ی از دیگر بچه ها گاهی با گوشی هوشمند خود بازی می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала