شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق + ویدئو

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ایران
 تیم ملی فوتبال ایران   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرنوشت ایران برای صعود به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 پیچیده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از«تسنیم»، تیم ملی ایران با سرنوشتی سخت برای صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر روبه‌رو شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در پایان دور رفت مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، مقابل عراق شکست خورد تا سرنوشت صعودش پیچیده شود. ایران شش امتیازی، پس از عراق 10 امتیازی و بحرین هشت امتیازی در رتبه سوم جدول گروهش قرار گرفته است تا برای صعود به جام جهانی شرایط پیچیده‌ای داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت باید چهار دیدار مقابل هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق برگزار کند، دیدارهایی که نتیجه‌ای جز پیروزی در آنها، ایران را راهی جام جهانی نخواهد کرد و معادله صعود را پیچیده‌تر می‌کند، چرا که تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت پیروزی در هر چهار مسابقه برگشت و کسب 12 امتیاز، 18 امتیازی خواهد شد. این در صورتی است که تیم عراق با وجود شکست احتمالی مقابل ایران و کسب سه پیروزی مقابل دیگر رقبا، با 19 امتیاز به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی می‌شود.

​با این حال اما و اگرهای زیادی برای صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی 2022 قطر وجود دارد. ما باید امیدوار باشیم که عراق و بحرین، در دیدار هفته آینده به تساوی برسند یا بحرین پیروز مسابقه باشد. در حالت دوم و پیروزی بحرین مقابل عراق، بحرینی‌ها می‌توانند با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج خود را 17 امتیازی کنند و عراق در نهایت بتواند خود را به امتیاز 16 برساند.

در صورتی که عراق موفق به پیروزی مقابل بحرین شود، حتی با وجود شکست احتمالی مقابل ایران و پیروزی احتمالی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج 19 امتیازی می‌شود و تیم ایران شانسی برای صعود به‌عنوان تیم نخست نخواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала