ترامپ: می توانم نخست وزیر اسرائیل شوم+ویدیو

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: می توانم نخست وزیر اسرائیل شوم+ویدیو
ترامپ: می توانم نخست وزیر اسرائیل شوم+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا: اگر به عنوان رئیس جمهور برای چهار سال دیگر انتخاب نشوم به اسرائیل می آیم و در آنجا به سرعت وارد پست نخست وزیری می شوم.

به گزارش اسپوتنیک،  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا، به شوخی گفت اگر برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب نشود، می تواند به اسرائیل بیاید و به سرعت نخست وزیر شود. ترامپ این سخنان را در  کنفرانسی که توسط لابی در حمایت از مبارزات انتخاباتی اش برگزار شده بود، عنوان کرد. بیشتر شرکت کنندگان یهودی بودند.

وی به هوادارانش گفت: "اگر چیزی در اینجا رخ دهد، من به اسرائیل سفر خواهم کرد و خیلی سریع نخست وزیر می شوم."

براساس گزارش ها، شرکت کنندگان در کنفرانسی که توسط لابی ترتیب داده شده بود، برای شنیدن سخنان ترامپ در اتاق کنفرانس هتل نیویورک، مبلغ صد هزار دلار پرداخت کردند. حضار وقتی شوخی ترامپ را شنیدند، با صدای بلند خندیدند. ترامپ در ادامه افزود، باید به شما بگویم که ما روی موضوع اسرائیل سخت کار می کنیم. من فکر می کنم در این زمینه 98 درصد پشتیبانی دارم.

ترامپ همچنین درباره سیستم انتخاباتی اسرائیل شوخی کرد و آن را با سیستم آمریکایی مقایسه کرد و گفت در اینجا (امریکا) انواع مختلفی از درگیری‌ها وجود دارد اما دستکم می‌دانیم چه کسی رئیس است. ولی آنها (در اسرائیل) به روند انتخابات بدون اینکه شخصی را انتخاب کنند ادامه می‌دهند. ترامپ در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به افزایش تنش‌های اخیر درباره نوار غزه، این تنش‌ها را دیوانه‌ وار توصیف و تاکید کرد: آمریکا تحولات منطقه را از نزدیک دنبال می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала