آمریکا، البغدادی را از درجه اعتبار ساقط کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سید عباس موسوی
سید عباس موسوی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده از تروریست هایی مانند ابوبکر البغدادی حمایت می کند.

به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده به آموزش و حمایت از تروریست هایی مانند ابوبکر البغدادی سرکرده کشته شده گروه تروریستی داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) می پردازد.

عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه ایران اعلام نمود که در نابودی البغدای هیچ نکته خاصی وجود ندارد. تروریست های سازمان تروریستی داعش مدتها قبل توسط نیروهای عراق و سوریه با پشتیبانی لجستیکی ایران تارومار شدند و آمریکا نقشی در این موضوع ندارد. در نابودی البغدادی هیچ نکته خاصی وجود ندارد زیرا داعش توسط ما و دیگر کشورهای منطقه تارومار شده بود.

پسر البغدادی کشته شد + عکس - اسپوتنیک ایران
پسر البغدادی کشته شد + عکس

آمریکا خودش به آموزش و حمایت از این نوع تروریستها می پردازد و وقتی «مدت اعتبار» آنها به پایان می رسد، آنها را از لیست خود خط می زند. با این حال، ایدئولوژی داعش هنوز زنده است. موسوی اعلام نمود که احتمال آن می‌رود که آمریکا می تواند به تجدید سازمان این گروه بپردازد، البته اگر برای بی ثبات کردن منطقه به آنها نیاز داشته باشد.

جای تعجب نیست که نقش آمریکا در نابودی البغدادی در رسانه‌ها با سرو صدای زیادی همراه است. هربار که انتخابات در آمریکا نزدیک می‌شود، آمریکایی ها این نوع ورق ها را برای نیازهای داخلی خود رو می‌کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала