جزییات عملیات نابودی ابوبکر بغدادی افشا شد

© AP Photo / Militant video, Fileجزییات عملیات نابودی ابوبکر بغدادی افشا شد
جزییات عملیات نابودی ابوبکر بغدادی افشا شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بخش عربی خبرگزاری آناتولی با استناد به منابع پزشکی نوشت: در محلی که برای نابودی رهبر داعش بمباران شده بود، هفت جسد منجمله جسد سه زن پیدا شد.

به گزارش اسپوتنیک، بخش عربی خبرگزاری آناتولی روز یکشنبه با استناد به منابع پزشکی نوشت: در محلی که برای نابودی رهبر داعش* بمباران شده بود، هفت جسد منجمله جسد سه زن پیدا شد، هشت فروند بالگرد و دو پهپاد در این عملیات شرکت داشتند.

این آژانس خبری به نقل از منبع نوشت: "ما هفت جسد از جمله یک کودک و سه زن را پیدا کردیم که در عملیات ایالات متحده برای از بین بردن بغدادی کشته شده بودند."

این آژانس خبری در ادامه نوشت، هشت فروند بالگرد و دو هواپیمای بدون سرنشین به مدت یک ساعت و نیم به مکانی در نزدیکی روستای باریشا در استان ادلب در سوریه حمله کردند. این روستا در فاصله کمتر از ده کیلومتری مرز سوریه با ترکیه واقع شده است. پس از عملیات آمریکایی ها به این روستا یک خانه کاملاً تخریب شد و چندین چادر نیز آتش گرفتند.

فیلم حمله هوایی به مقر ابوبکر بغدادی منتشر شد+ویدیو - اسپوتنیک ایران
فیلم حمله هوایی به مقر ابوبکر بغدادی منتشر شد+ویدیو

پیش از این نیز منبع امنیتی عراقی به رویترز گفته بود که منابعی در سوریه به سازمان اطلاعات عراق خبر مربوط به کشته شدن بغدادی را تأیید کردند. به گفته منبع، رهبر داعش* به همراه محافظش در ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفتند و کشته شدند. این منبع افزود: بغدادی وقتی پیدا شد که تلاش کرد خانواده خود را از ادلب به مرز ترکیه ببرد. علاوه بر این، دو مقام ایرانی نیز به این آژانس گفتند که ایران اطلاعات مربوط به کشته شدن بغدادی را از مقامات سوری دریافت کرده است.

*گروه ممنوعه در روسیه

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала