همین حالا می توانید به پیکه زنگ بزنید +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Lluis GeneFC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014
FC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جرارد پیکه شماره تلفن خود را عمومی کرد!

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه بازیکن تیم فوتبال اسپانیا، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکسی از خود در کنار دیگر مسئولان برگزاری رقابت‌های جام دیویس منتشر کرد و در کنار آن به زبان اسپانیایی نوشت که در حال کار با تیم جام دیویس! هر نظری دارید را از طریق این شماره تلفن با من در میان بگذارید:34649500001+.

View this post on Instagram

A post shared by Gerard Piqué (@3gerardpique) on

پیکه هفته آینده قرار است دیویس کاپ را شهر مادرید برگزار کند و به همین دلیل می‌خواهد این تورنمنت به خوبی در جهان ورزش مطرح شود. او به همین دلیل شماره خود را در فضای مجازی عنوان کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Gerard Piqué (@3gerardpique) on

 

پس از آن کاربران شبکه های اجتماعی از کشورهای مختلف با او تماس گرفته و به او پیام دادند. کاربران ایرانی نیز با با ارسال پیام، بازی ایران در مقابل اسپانیا را یادآور شده و با آوردن اسم وحید امیری حرف آن لایی تاریخی را دوباره پیش کشیدند و با او شوخی کردند.
گفته شده است که در نهایت گوشی جرارد پیکه به شدت دچار اختلال شده است!

بسیاری از کاربران فروتن بودن این بازیکن فوتبال را تحسین کردند. به گفته آنها، ارتباط دو طرفه فوتبالیست و هواداران باید همیشگی و این گونه باشد. عده ای از کاربران نیز معتقدند که او می خواهد با این کار در شبکه های اجتماعی بر سر زبان ها بیفتند و خبر او وایرال شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала