ترامپ: من کار اشتباهی نکرده ام

© REUTERS / Yuri Gripasترامپ: من کار اشتباهی نکرده ام
ترامپ: من کار اشتباهی نکرده ام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ با انتقاد از رسانه ها اعلام کرد که نگران استیضاح نیست.

به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در واکنش به مقاله واشنگتن پست درمورد نگرانی وی در خصوص استیضاح، در توییتر خود نوشت: " واشنگتن پست جعلی همواره و بدون داشتن مدرک به داستانسرایی در مورد نگرانی من در خصوص استیضاح ادامه می دهد. من نگران نیستم، برای اینکه که هیچ کار اشتباهی نکردم. نگرانی از آن طرف دیگر است، از جمله شیف (آدام شیف، سناتور دموکرات) با داستان ساخته شده اش. شکار جادوگر ادامه دارد! 


پیشتر، روزنامه واشنگتن پست با انتشار گزارشی خبر داد که ترامپ و نزدیکترین مشاوران وی پذیرفته اند که تحقیقات در مورد استیضاح رئیس جمهوری، ‌ وی را در معرض تهدیدی جدی قرار داده و ترامپ و مشاورانش از قدرت اندکی برای جلوگیری از آن برخوردار هستند. 

پیش نویس قطعنامه استیضاح بایدن به کنگره آمریکا تقدیم شد - اسپوتنیک ایران
گمانه زنی جدیدی درباره زمان استیضاح ترامپ

این روزنامه یادآور شد که دموکرات ها پس از افشای مکالمه ترامپ و رئیس جمهور اوکراین  که در آن ترامپ برای تحقیق در مورد رقبای سیاسی خود، سعی در اعمال فشار بر اوکراین دارد، به سرعت در حال گردآوری مدارک هستند. 
در گزارش واشنگتن پست آمده است: " تلاش های رئیس جمهور برای برای جلوگیری از همکاری افراد مختلف با تیم تحقیقات در زمینه استیضاح، ناکام مانده  و این موجب سردرگمی و نگرانی وی شده است." 
خاطر نشان می شود که ترامپ چند روز پیش دو روزنامه واشنگتن پست و نیویورک تایمز را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت دیگر نمی خواهد خبرنگاران این دو روزنامه را در کاخ سفید ببیند، ضمنا وی گفت نهاد ریاست جمهوری از اشتراک این دو روزنامه صرف نظر خواهد کرد. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала