هواپیماهای آمریکایی از مرزهای روسیه در بالتیک جاسوسی کردند

CC BY 2.0 / U.S. Air Force photo/Master Sgt. Scott Wagers / هواپیماهای آمریکایی از مرزهای روسیه در بالتیک جاسوسی کردند
هواپیماهای آمریکایی از مرزهای روسیه در بالتیک جاسوسی کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیمای مدیریت نبرد، ایی-8 و هواپیمای شناسایی الکترونیکی آرسی-135 نیروی هوایی ایالات متحده پروازهای طولانی را در نزدیکی منطقه کالینینگراد انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، از نظارت بر داده های منابع هوانوردی غربی در روز دوشنبه 21 اکتبر مشخص شد که هواپیمای مدیریت نبرد، ایی-8 و هواپیمای شناسایی الکترونیکی آرسی-135 نیروی هوایی ایالات متحده پروازهای طولانی را در نزدیکی منطقه کالینینگراد انجام دادند.

طبق اطلاعات بدست آمده، این هواپیماها از پایگاههای هوایی رامشتاین در آلمان و میلدن هال در انگلستان به پرواز در آمدند و به مدت دو ساعت در امتداد مرزهای دریایی و زمینی منطقه کالینینگراد پرواز کردند همچنین این هواپیماها تا حد ممکن به مرزهای روسیه نزدیک شدند و در فاصله 57-70 کیلومتری قرار گرفتند.

جنگنده بلژیکی، بمب افکن روسیه را رهگیری کرد - اسپوتنیک ایران
جنگنده بلژیکی، بمب افکن روسیه را رهگیری کرد

هواپیمای نورثروپ گرومن ایی-8 جوینت استارز یک هواپیمای تجسس زمینی هوابرد، مدیریت نبرد و فرماندهی و کنترل است که خودروهای زمینی و بعضی هواگردها را ردیابی کرده و تصاویر تاکتیکال از میدان نبرد جمع‌آوری و به فرماندهان ارائه می‌کند. نقش این هواپیما در میدان نبرد ارائه اطلاعات دقیق و آنی از میدان نبرد برای کمک به فرایند تصمیم‌گیری فرماندهان است.

هواپیمای آرسی-135 برای اهداف شناسایی الکترونیکی استفاده می شود و قابلیت جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات را از میدان نبرد دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала