کناره گیری دستیار وزیر خارجه آمریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کناره گیری دستیار وزیر خارجه آمریکا
کناره گیری دستیار وزیر خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوین مالی، دستیار وزیرخارجه ایالات متحده در امور سازمان های بین المللی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Foreign Policy، کوین مالی، دستیار وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا که به سوء مدیریت متهم شده، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

به نوشته Foreign Policy به نقل از منابع آگاه: " کوین مالی که از ماه مارس ۲۰۱۸ به عنوان دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور مربوط به سازمان‌ های بین‌ المللی فعالیت کرده است، اواخر ماه آینده میلادی کناره‌گیری می‌کند."

وی خبر کناره گیری خود را از طریق یادداشتی به اطلاع همکارانش اعلام کرد. تصمیم وی برای کناره‌گیری، درحالی رسانه ای شده است که وزارت خارجه آمریکا هفته گذشته نظارت‌ های شدیدی بر فعالیت‌ های وی از جمله سفرهایش اعمال کرد.

در گزارش اداره بازرسی عمومی وزارت خارجه آمریکا که در ماه اوت منتشر شده است، آمده که : " شواهدی درباره ضعف‌ های مدیریتی و رهبری و بدرفتاری با کارکنان بخش تحت مدیریت وجود دارد."

استعفای وزیر انرژی آمریکا - اسپوتنیک ایران
استعفای وزیر انرژی آمریکا

همچنین به آسوشیتدپرس: " در این گزارش آمده بود که "مالی" و مشاور ارشد سابقش "ماری استال" دیپلمات‌ هایی را که در دولت‌ های پیشین آمریکا فعالیت کرده بودند، اذیت و مجازات می‌کردند. استال اوایل سال جاری میلادی از وزارت خارجه آمریکا رفت و "مالی" نیز اتهامات وارده را رد کرده است.

آمار استعفا و اخراج مقام‌ها در دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مقایسه با دولت‌های پیشین بسیار بالاست؛ در تازه‌ترین مورد، "ریک پری" وزیر انرژی آمریکا گفته که بزودی این وزارتخانه را ترک می‌کند؛ ترامپ "دن برویلت" معاون وزیر انرژی را به عنوان جانشین پری معرفی کرده است.

در هفته‌های اخیر وزارت خارجه آمریکا نیز با سیل استعفا روبرو بوده است؛ هفته گذشته «مایکل مک‌ کینلی» مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا در اعتراض به عدم حمایت «مایک پمپئو» از مقام‌ های درگیر در "پرونده اوکراین" استعفا کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала