ژنرال حفتر به اسپوتنیک: ارتش لیبی برای نبرد با تروریست ها به سلاح احتیاج دارد

© AP Photo / Mohammed El-Sheikhyژنرال حفتر به اسپوتنیک: ارتش لیبی برای نبرد با تروریست ها به سلاح احتیاج دارد
ژنرال حفتر به اسپوتنیک: ارتش لیبی برای نبرد با تروریست ها به سلاح احتیاج دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال خلیفه حفتر، خواستار برداشته شدن تحریم های بین المللی تسلیحاتی شد و ابراز امیدواری کرد که روسیه به این امر کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی در مصاحبه ای با اسپوتنیک خواستار برداشته شدن تحریم های بین المللی تسلیحاتی شد و ابراز امیدواری کرد که روسیه به این امر کمک کند.

وی افزود: "ما برای مبارزه با تروریسم و ​​محافظت از مرزها، جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی و قاچاق، محافظت از میهن خود از هرگونه حمله نیاز به سلاح داریم. بنابراین، تحریم فروش سلاح به ارتش ملی باید فوراً برداشته شود."

به گفته وی، نبود تسلیحات جدید در ارتش ملی لیبی منجر به طولانی شدن درگیری ها می شود. "جهان باید به وضوح درک کند که ارتش ملی لیبی چه می کند. ادامه تحریم به معنای طولانی تر کردن تروریسم و ​​جنگ و وخیم تر شدن عواقب آن است. اگر این تحریمها نبودند، ما چندین سال قبل به تروریسم پایان می دادیم و چنین هزینه بالایی را پرداخت نمی کردیم."

حفتر ابراز امیدواری کرد که روسیه در رفع تحریم کمک کند، اما تصدیق کرد که این امر به اجماع جامعه جهانی نیاز دارد. وی گفت که مطمئناً روسیه می تواند نقش موثری در رفع تحریم تسلیحاتی داشته باشد، اما برای تصویب چنین قطعنامه ای نیاز به اکثریت در شورای امنیت سازمان ملل است، برای اینکه از حق وتو استفاده نشود. ما می دانیم که موضوع رفع تحریم ساده نیست و نیاز به اجماع جامعه جهانی دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала