تقوایی: نیروهای آزاد سوریه با پشتیبانی ترکیه، تانک ساخت شوروی را تصرف کردند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر تقوایی: نیروهای آزاد سوریه با پشتیبانی ترکیه، تانک ساخت شوروی را تصرف کردند
تقوایی: نیروهای آزاد سوریه با پشتیبانی ترکیه، تانک ساخت شوروی را تصرف کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بابک تقوایی، روزنامه نگار در حساب توییتری خود فیلمی از درگیری های سوریه منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بابک تقوایی روزنامه نگار در حساب توییتری خود فیلمی از درگیری های سوریه منتشر کرد که در آن نیروهای ارتش آزاد سوریه (FSA) در جریان درگیری با سربازان ارتش سوریه (SAA) در نزدیکی شهر منبج در شمال سوریه، تانک T-55 ساخت شوروی را به تصرف درآوردند.

در این ویدیو افراد مسلح که بر تانک نشسته اند و فریاد الله اکبر سر می دهند دیده می شوند.

به گفته نویسنده این نشریه، نیروهای ارتش آزاد سوریه، که او آنها را "تروریست های سابق القاعده"(ممنوع در روسیه) می نامند، به لطف پشتیبانی نیروی هوایی ترکیه موفق به تصرف یک وسیله جنگی و کشتن چندین سرباز سوری شدند. تقوایی نوشت که نیروهای دولت سوریه و جنبش نیروهای دموکراتیک سوریه به رهبری کردها به دلیل امتناع نیروهای هوایی روسیه از پیوستن به این درگیری ها بدون پشتیبانی هوایی باقی مانده اند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در 9 اکتبر از آغاز عملیات نظامی ترکیه "چشمه صلح" در سوریه خبر داد. به گفته وی، هدف از این عملیات مبارزه با شبه نظامیان کرد و تروریست های گروه دولت اسلامی (ممنوع در فدراسیون روسیه) در مناطق مرزی در شمال شرقی سوریه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала