سیستم های هجومی روسیه بر هر سیستم دفاعی موشکی غلبه خواهند کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر سیستم های هجومی روسیه بر هر سیستم دفاعی موشکی غلبه خواهند کرد
سیستم های هجومی روسیه بر هر سیستم دفاعی موشکی غلبه خواهند کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه سیستم هجومی ای را ایجاد می کند که بر هر گونه سیستم دفاع موشکی غلبه خواهد کرد

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با خبرگزاری ها اعلام کرد : " ما بر روی سیستم های هجومی ای  کار خواهیم کرد که مطمئناً بر هرگونه سیستم دفاعی موشکی غلبه خواهد کرد. ما این کار را انجام خواهیم داد، ااین مسئله اکنون نیز کاملاً واضح است، زیرا سیستم های دفاع موشکی در برابر موشک های بالستیک که در طول یک مسیر بالستیکی (پرتابه ای) پرواز می کنند، عمل می کنند، و ما علاوه بر اینکه بارها این سیستم ها را بهینه سازی کرده و تکامل داده ایم، همچنین سلاح های دیگری را ساخته ایم که هنوز هیچ کشور دیگری در جهان آنها را در اختیار ندارد. "

پوتین به آمریکا پیشنهاد داد تا ابر سلاح روسیه را خریداری کند - اسپوتنیک ایران
پوتین به آمریکا پیشنهاد داد تا ابر سلاح روسیه را خریداری کند

لازم به ذکر است که ناوگان روسیه اولین ناوگانی است که به موشک های هایپرسونیک مجهز می شود. سال آینده موشک های زیرکن   از زیردریایی هسته ای Kazan K-561 بصورت آزمایشی پرتاب خواهند شد. آمریکا در حال تهیه موشک مشابه است اما هنوز به سطح روسیه نرسیده است. در همایش سران کشورهای گروه بیست در اوزاکا در ژوئن پوتین شوخی کنان به ترامپ خرید این موشک را پیشنهاد کرد.

گزارش شده است که سرعت این موشک 8 ماخ است که 8 برابر بالاتر از سرعت صوت است. برای مقایسه: سرعت موشک تاماهاک موجود در نیروهای دریایی آمریکا و انگلیس تقریبا 0.75 ماخ است. موشک های جدید نتیجه توسعه طبیعی تجربه روسیه در زمینه زیردریایی ها با موشک های بالدار است. تقریباً برای کل دوره جنگ سرد ، هدف اصلی موشکهای روسی در زیردریایی - کشتی ها در دریا ها و در درجه اول ناوهای هواپیمابر بزرگ ناوگان نیروی دریایی ایالات متحده بود. فقط در طول درگیری در سوریه بود که روسیه شروع به استفاده از موشک های بالدار پرتاب شده از زیر دریایی ها کرد. به همان روشی  که آمریکایی ها از تاماهاک های خود به عنوان سلاح های دوربرد برای هدف قرار دادن به اهداف با دقت بسیار بالا استفاده می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала