جانسون خواستار بازگشت همسر دیپلمات آمریکایی به انگلیس شد

© AFP 2023 / Kirsty Wigglesworthجانسون خواستار بازگشت همسر دیپلمات آمریکایی به انگلیس شد
جانسون خواستار بازگشت همسر دیپلمات آمریکایی به انگلیس شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همسر یک دیپلمات آمریکایی پس از حادثه تصادف که منجر به قتل یک جوان انگلیسی شد با استفاده از مصونیت دیپلماتیک از انگلیس فرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته پلیس بریتانیا، همسر یک دیپلمات آمریکایی که هنگام رانندگی قانون سمت چپ در انگلیس را فراموش کرد و باعث بوجود آمدن تصادف مرگبار شد، بلافاصله پس از اینکه به عنوان مظنون اصلی شناخته شد، کشور را ترک کرد.

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون خواستار لغو مصونیت دیپلماتیکی از همسر دیپلمات آمریکایی جاناتان ساکولاس شد. همسر وی آن ساکولاس نام دارد و 42 ساله می باشد. طبق گفته پلیس بریتانیا، در این تصادف یک جوان بریتانیایی 19 ساله درگذشت.

پدر این نوجوان گفت: ما متنفریم. چگونه او توانسته فرار کند؟ ما عصبانی هستیم. کسی این کار را بکند و بعد سوار هواپیما شود و برود. چطور می‌تواند زندگی اش را ادامه دهد. برای ما قابل درک نیست که به او اجازه داده شده به آمریکا فرار کند.

در همین حال، عده‌ای از دوستان او با ایجاد صفحه‌ای در فیس بوک خواستار برقراری عدالت در این خصوص هستند. هری دان یکی از دوست داران ورزش موتور سواری بود که به رغم علاقه به سرعت همواره قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کرد. این در حالی است که عدم رعایت قانون توسط همسر دیپلمات آمریکایی باعث شد او کشته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала