دروغ ملانیا ترامپ برملا شد

© AFP 2023 / Emmanuel Dunandدروغ ملانیا ترامپ برملا شد
دروغ ملانیا ترامپ برملا شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دروغ بانوی اول ایالات متحده، ملانیا ترامپ در مورد دانستن چندین زبان خارجی آشکار شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Express، همسر رییس جمهور آمریكا پیشتر اظهار کرده بود كه وی به چندین زبان اروپایی، از جمله آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و صربی کرواتی مسلط است.

یک  زبان شناس آمریکایی، سخنرانی های عمومی ضبط شده همسر رئیس جمهور ایالات متحده را تجزیه و تحلیل کرده و متوجه شد که بیشتر اوقات، ملانیا ترامپ خود را محدود به انگلیسی و همچنین زبان اسلوونیایی که زبان مادری اوست، می کند.

ملانیا ترامپ خبر ساز شد - اسپوتنیک ایران
ملانیا ترامپ خبر ساز شد + عکس

وقتی بانوی اول از مدرسه ای در پاریس بازدید کرد و با دانش آموزان صحبت کرد، او فقط به زبان فرانسوی به بچه ها خوش آمد گفت. علاوه بر این، به گفته این زبان شناس، ملانیا ترامپ در اجلاس G7 در هنگام گوش دادن به سخنان امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، از مترجم استفاده کرد.

علاوه بر این، در حین مراجعه به بیمارستان کودکان در ایتالیا، وی با بیماران به زبان محلی فقط سلام و احوالپرسی کرد و چند عبارت محاوره ای بیان کرد، و پس از آن او به انگلیسی صحبت کرد. وی همچنین خاطرنشان كرد: "همسر رئیس جمهور آمریكا حتی در سلام كردن هم اشتباه كرد."

Daily Express می نویسد که شک و تردید در مورد دانش بانوی اول آمریکا در مورد زبان ایتالیایی پس از دیدار ترامپ با پاپ در واتیکان بوجود آمده بود. بدیهی بود که بانوی اول برای فهمیدن آنچه پاپ می گوید، به مترجم نگاه می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала