یک افسر اطلاعاتی دیگر در آمریکا می خواهد علیه ترامپ شکایت کند

© AP Photo / Alex Brandonیک افسر اطلاعاتی دیگر در آمریکا می خواهد علیه ترامپ شکایت کند
یک افسر اطلاعاتی دیگر در آمریکا می خواهد علیه ترامپ شکایت کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی دیگر از کارمندان سازمان اطلاعاتی آمریکا در حال بررسی امکان ارایه گزارش رسمی به کنگره در رابطه با روابط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اوکراین است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، مایکل اتکینسون، بازرس کل جامعه اطلاعاتی ایالات متحده اعلام کرد : " یک منبع بالقوه، اطلاعات دقیق تری نسبت به رویدادهایی دارد که پیش از این در مورد ارتباط دونالد ترامپ و اوکراین منتشر شده بود، و این اطلاعات گزارش های اولیه را در این زمینه تأیید می کند.

این روزنامه می نویسد که گزارش جدید، به ویژه از یک منبع آگاه، می تواند اعتماد به سخنان افسر ناشناس سازمان سیا را افزایش دهد. وی ادعا كرد كه برای تهیه این تصویر به اطلاعاتی كه از بیش از نیمی از مقامات آمریكایی دریافت شده است ، اعتماد كرده است. وی تاکید کرده که اطلاعات ارائه شده از تعداد زیادی از مقامات آمریکایی دریافت شده است.

پیش از این، ترامپ نه تنها به اوکراین، بلکه همچنین به چین در زمینه انجام تحقیقات علیه معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده جو بایدن و اعضای خانواده وی پیشنهاد داده بود.

ترامپ: رای لازم برای استیضاح من وجود دارد - اسپوتنیک ایران
ترامپ: رای لازم برای استیضاح من وجود دارد

پیش از این، رییس جمهور آمریکا پروسه استیضاح را که توسط دموکراتها در کنگره آغاز شده را کودتا خوانده بود. به گفته وی، از این طریق دموکرات ها قصد دارند تمام حقوق از شهروندان آمریکایی از بین ببرند.

پروسه استیضاح ترامپ از 25 سپتامبر در مجلس نمایندگان آغاز شد و دلیل آن مکالمه تلفنی وی با ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین بود، اعضای حزب دموکرات می خواهند ثابت کنند که رئیس ایالات متحده بر همکار اوکراینی خود فشار آورده است تا تحقیقاتی را در مورد پرونده فساد علیه جو بایدن و پسرش انجام دهد. لازم به ذکر است که بایدن سخت نرین رقیب ترامپ در انتخابات سال 2020 است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала