جنگ داخلی در روسیه به ثمر نرسید

© Sputnik / Anatoliy Garaninجنگ داخلی در روسیه به ثمر نرسید
جنگ داخلی در روسیه به ثمر نرسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در باره جلوگیری از جنگ داخلی در روسیه تعریف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در باره جلوگیری از بروز جنگ داخلی در روسیه تعریف کرد و اعلام نمود که روسیه در دهه1990 یکی از دشوارترین مراحل در تاریخ خود را سپری کرد.

به گفته رئیس جمهور روسیه، کشور علاوه بر اینکه با بحران های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کرد، مورد تهاجم تروریسم بین‌المللی نیز قرار گرفت. به گفته پوتین، در آن زمان روسیه به مرز بسیار خطرناکی نزدیک شده بود که عبور از آن می توانست باعث فروپاشی کشور بشود که بدترین چیز برای هر ملتی است.

پوتین متذکر شد که خطر بالای سر ما معلق بود و شهروندان روسیه آن را احساس کردند. روسیه بطور واقعی می توانست در جنگ بزرگ مقیاس داخلی غوطه‌ور شود، وحدت و یکپارچگی  خود را از دست بدهد و در حاشیه اقتصاد جهانی قرار بگیرد. اما به دلیل تلاش و صبر و شجاعت و وطنپرستی تمام ساکنان روسیه، از بروز جنگ داخلی جلوگیری شد.

در سال 2017، همسر بوریس یلتسین، اولین رئیس جمهور روسیه شوروی گفت که دهه 1990، دشوارترین  سالها برای کشور بود و از همه خواست در مقابل افرادی که در آن سالها از وطن خود دفاع کردند سرتعظیم فرود آورند.

بوریس یلتسین در سال 1991 به عنوان رئیس جمهور اداره کشور را آغاز کرد و در دسامبر سال 1999 ولادیمیر پوتین را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала