" روسها قوی هستند " : خواننده های غربی نیروهای ویژه روسیه را تحسین کردند

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر " روسها قوی هستند " : خواننده های غربی نیروهای ویژه روسیه را تحسین کردند
 روسها قوی هستند  : خواننده های غربی نیروهای ویژه روسیه را تحسین کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افسر های نیرو های ویژه زندان روسیه برای بدست آوردن حق پوشیدن کلاه بره مارون تحت آزمایشات سختی قرار می گیرند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mail،  در بین افسران گارد ویژه زندان های روسیه، کمپ آموزشی ویژه ای برای بدست آوردن حق پوشیدن کلاه بره مارون در 27 سپتامبر در ماردویا برگزار شد. 85 مبارز از 38 منطقه روسیه با یکدیگر به رقابت پرداختند که هفت نفر از آنها توانستند کلاه قرمز رنگ بره مارون را بدست آورند.

این مقاله واکنش های بسیاری را در بین خوانندگان ایجاد کرد. بسیاری از کاربران، استقامت و قدرت اراده نیروهای ویژه روسیه را تحسین کردند و آنها را با سربازان ارتش سایر کشورها مقایسه کردند. در همین زمان، برخی از خوانندگان نیز پیشنهاد دادند که  از تجربه روسیه در انجام چنین آزمایشاتی باید استفاده کرد.

در بخشی از این آزمایشات، توانایی های روحی و ذهنی افسرها به چالش کشده می شود، به اینصورت که یک گروه روانشناس متخصص در " دستکاری روانشناختی" در کنار آنها حضور دارند و سعی می کنند با بکار بردن عبارات ناخوشایند و پرخاشگرانه تمرکز ذهنی آنها را برهم بزنند.

سپس مبارزان قبل از رسیدن به مرحله آخر،  معروف به "12  دقیقه جهنم " باید مهارت های خود را با سلاح های نظامی نشان دهند. که این شامل مبارزه تن به تن با شخصی است که در حال حاضر کلاه قرمز بره مارون را در اختیار دارد، این مبارزه در چهار دور سه دقیقه ای انجام می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала