سفیر عربستان در روسیه: گردشگران عربستان را دوست دارند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سفیر عربستان در روسیه: گردشگران عربستان را دوست دارند
سفیر عربستان در روسیه: گردشگران عربستان را دوست دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عربستان سعودی به شهروندان خارجی با هرگونه اعتقادی از 49 کشور از جمله روسیه اجازه داد تا ویزای توریستی را در فرودگاه های این کشور یا به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، عربستان سعودی به شهروندان خارجی با هرگونه اعتقادی از 49 کشور از جمله روسیه اجازه داد تا ویزای توریستی را در فرودگاه های این کشور یا به صورت الکترونیکی دریافت کنند. مدیرکل گردشگری گفت: ریاض پس از راه‌اندازی سامانه جدید ویزا، انتظار گردشگران زیادی از سوی روسیه را دارد.

ویزای توریستی الکترونیکی برای مدت یک سال صادر می شود. صاحبان این ویزا قادر خواهند بود در طول سال بارها از عربستان دیدن کنند اما مدت اقامت در هر بازدید نباید از 90 روز تجاوز کند و کل بازدیدها نباید بیشتر از 180 روز در حالت چند بار تردد شود. هزینه کنسولی ویزا از جمله هزینه بیمه پزشکی 440 ریال سعودی است، که در حدود 117 دلار آمریکا می شود و هزینه آن به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.
سفیر عربستان در روسیه، راید بن خالد کریملی خاطرنشان کرد: بیمه پزشکی کل اقامت فرد در عربستان را پوشش می دهد.

در عین حال، این دیپلمات اطمینان داد که گردشگرانی که از کشورهایی مانند ایران یا اسرائیل بوده و می خواهند از عربستان بازدید کنند، هنگام درخواست ویزای الکترونیکی مانعی برای آنها وجود نخواهد داشت.

سفیر خاطرنشان کرد: عربستان سعودی به مهمان نوازی خود مشهور است. از آنجاییکه درعربستان دیدار مهمان با عزت انجام می شود، اقامت او در کشور به بهترین شکل ممکن خواهد بود و لذت بخش است، مهمان از اهمیت ویژه ای در آنجا برخوردار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала