خداحافظی گوشی های قدیمی با واتس‌آپ

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر خداحافظی گوشی های قدیمی با واتس‌آپ
خداحافظی گوشی های قدیمی با واتس‌آپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از اول فوریه سال 2020 مسنجر واتس‌آپ در گوشی های قدیمی قابل استفاده نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به خبر منتشره در سایت رسمی شرکت واتس‌آپ، از فوریه سال 2020 پشتیبانی اپلیکیشن این شرکت از نسخه های قدیمی سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز فون متوقف خواهد شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که این اپلیکیشن در آینده ای نزدیک دیگر بر روی گوشی های قدیمی قابل استفاده نباشد.

این شرکت اعلام کرده است که عدم پشتیبانی این اپلیکیشن از نسخه های قدیمی سیستم عامل های مذکور باعث می شود که تعدادی معدودی از کاربران که از نسخه های قدیمی استفاده می کنند؛ نیز به سمت نسخه های جدیدتر این سیستم عامل ها که اکثریت کاربران از آن ها استفاده می کنند، روی آورند.

اسرار گوشی پوتین فاش شد - اسپوتنیک ایران
اسرار گوشی پوتین فاش شد

این شرکت اعلام کرده است سیستم عامل ها و گوشی هایی که این اپلیکیشن دیگر از آن ها پشتیبانی نخواهد کرد، شامل Android 2.3.7 و  iOS 8 می شود. این شرکت دلیل عدم پشتیبانی اپلیکیشن خود از این نسخه ها را عدم توانایی این نسخه ها برای پشتیبانی از ویژگی هایی که در آینده به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد، دانست.

واتس آپ اعلام کرد به دلیل اینکه گوشی های قدیمی و سیستم عامل آن ها نمی تواند از ویژگی های جدید این اپلیکیشن پشتیبانی کنند. اپلیکیشن واتس آپ نیز نمی تواند به پشتیبانی خود از آن ها ادامه دهد.

تنها راه برای استفاده گوشی های قدیمی از اپلیکیشن های واتس آپ این است که سیستم عامل آن ها به نسخه های جدیدتر از سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز فون ارتقا داده شوند.

علاوه برآن، بعد از 31 دسامبر سال 2019، ОС Windows Phone نیز از پشتیبانی واتس‌آپ محروم خواهد شد.پیشنهاد می شود از سیستم های عامل Android 4.0.3 و  iOS 9 و یا گزینه‌های جدیدتر ОС استفاده شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала