ترامپ از طریق توییتر به احتمال استیضاح خود واکنش نشان داد

© REUTERS / JONATHAN ERNSTترامپ از طریق توییتر به احتمال استیضاح خود واکنش نشان داد
ترامپ از طریق توییتر به احتمال استیضاح خود واکنش نشان داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی ویدئویی در توییتر خود، در ارتباط با آغاز روند استیضاح علیه وی، از دموکرات ها انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی ویدئویی که در توئیتر منتشر نمود، خطاب به مردم این کشور گفت: "دموکرات‌ها می خواهند سلاح‌ها، بیمه درمانی‌، رای، آزادی و قدرت داوری را از شما بگیرند. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیفتد. آنها به همین دلیل می‌خواهند جلوی مرا بخاطر اینکه برای شما می‌جنگم، بگیرند. هرگز اجازه چنین کاری را نمی‌دهم."

وی در ادامه، با انتشار یک رشته توئیت به شرح دستاوردهای خود پرداخت و اظهار کرد: "چگونه رئیس‌جمهوری را استیضاح می‌کنید که پر قدرت ترین اقتصاد تاریخ کشورمان را رقم زده و ارتش‌مان را به طور کامل بازسازی و به قدرتمندترین در نوع خود تبدیل کرده است."

وی پیشتر در مورد گفتگو با رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرده بود که از آنجایی که وی در نشست سازمان ملل خطاب به رسانه‌ها گفته که تحت هیچ شرایطی از سوی من تحت فشار نبوده، باید به خودی خود به این غائله خاتمه دهد.

گفتنی است در رسوایی که به اوکراین گیت شهرت یافته، ترامپ متهم است طی مکالمه‌ای تلفنی با هدف اعمال نفوذ بر روند انتخاباتی ۲۰۲۰، ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی را برای جمع‌آوری اطلاعات علیه جو بایدن رقیب دموکرات خود تحت فشار قرار داده و تهدید کرده در صورت عدم موافقت با این درخواست، کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین را متوقف می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала