نارضایتی ترامپ از برخورد بد دیگران نسبت به او

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر نارضایتی ترامپ از نگرش وحشتناک دیگران نسبت به خودش
نارضایتی ترامپ از نگرش وحشتناک دیگران نسبت به خودش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ معتقد است که این روزها با او بدتر از هر یک از رهبران آمریکایی در تاریخ این کشور رفتار می شود

به گزارش اسپوتنیک، 25 سپتامبر، دونالد ترامپ در توییتر خود نسبت به برخورد نامناسب با او شکایت کرد، او گفت: " در تاریخ کشور ما هیچ رییس جمهوری نبوده است که با او به این بدی رفتار شود که با من می شود. وی افزود: " دموکرات ها از نفرت و ترس اشباع هستند."

ترامپ اوضاع فعلی را " شکار جادوگران" خواند و خواستار آن شد که دیگر اجازه ندهیم همین رفتار با روسای جمهور بعدی آمریکا انجام شود.

در 24 سپتامبر، نانسی پلوسی، رهبر فراکسیون دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، از شروع روند استیضاح رییس جمهور آمریکا خبر داد و افزود که اولین قدم انجام تحقیقات است که طی آن مشخص خواهد شد که آیا دلیلی برای اعلام استیضاح  ترامپ وجود دارد یا خیر.

لازم به ذکر است که این تصمیم نانسی پلوسی از طرف وزیر امور خارجه و کاندیدای سابق ریاست جمهوری، هیلاری کلینتون مورد حمایت قرار گرفته است.

انگیزه اصلی این بحث، موضوع گفتگوی تلفنی ترامپ با " یک رهبر خارجی" بود. طبق ادعای رسانه ها، يك مقام اطلاعاتي آمريكا طی یک گزارش فوري گزارش كرده است كه در طول گفتگو ، رئيس كاخ سفيد وعده داده است."

بعداً مشخص شد که مکالمه ترامپ با رئیس جمهور اوکراین ولادیمیر زلنسکی بوده است. کنگره اجازه داده بود که رهبر آمریكا بتواند به  زلنسكی فشار وارد كند و او را مجبور كند در ازای ارائه كمكهای نظامی به كیف "اقدامات غیرقانونی" انجام دهد.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، رئیس کاخ سفید از رهبر اوکراین خواسته است که در انجام تحقیقات علیه رقیب اصلی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، جو بایدن و پسرش، که با شرکت گاز اوکراین در ارتباط هستند، با وکیل همکاری کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала