روسیه تا سال 2020 مدل یک موتور یدک کش هسته ای فضایی را آزمایش می کند

© Sputnik / Press Service of Roscosmos /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه تا سال 2020 مدل یک موتور یدک کش هسته ای فضایی را آزمایش می کند
روسیه تا سال 2020 مدل یک موتور یدک کش هسته ای فضایی را آزمایش می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
Roscosmos در نظر دارد مدل موتور یدک کش فضایی هسته ای را که بر روی آن یک نیروگاه هسته ای نصب خواهد شد، تا سال 2020 آزمایش کند

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اسناد منتشر شده، تأیید تجربی راندمان مدل موتور دوار مبتنی بر سوخت هسته ای در 30 مارس 2020 خواهد بود.

پیش از این، Roscosmos سفارش کار در مورد "تحقیقات نوآورانه در فن اوری کاربردی در مواردی چون ساخت پیشرانه موشک، پیشرانه و نیروگاه برای محصولات پیشرفته موشکی و فضایی و عناصر اصلی آنها را داده بود. هزینه این قرارداد 525.6 میلیون روبل (8 ملیون دلار آمریکا) می باشد، و پیمانکار آن باید پیشنهاد خود را مبنی بر طراحی موتور دوار موشک به عنوان بخشی از سیستم نیروی محرکه هسته ای را ارائه دهند.

لازم به ذکر است که ماکت این موتور فضایی هسته ای پیش از این و برای اولین بار در نمایشگاه فضایی روسیه (ماکس 2019) در معرض نمایش عموم قرار گرت.

خاطرنشان می شود که این یدک کش هسته ای ای برای حمل و نقل کالاها در فواصل بسیار دور فضایی در نظر گرفته شده است که از جمله کاربردهای آن میتواند در هنگام ایجاد پایگاه های فضایی بر روی سیارات دیگر باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала