آمریکا بدنبال پیچیده کردن اوضاع سوریه است

© Sputnik / Press Service of the President of Syria /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا بدنبال پیچیده کردن اوضاع سوریه است
آمریکا بدنبال پیچیده کردن اوضاع سوریه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیته امور دفاع شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که آمریکا به دنبال پیچیده تر کردن اوضاع در سوریه است.

 به گزارش اسپوتنیک، فرانتس کلینتسویچ عضو کمیته امور دفاعی شورای فدراسیون روسیه گفت: آمریکا عامدانه اقدامات تحریک آمیز در سوریه انجام می دهد تا روند حل و فصل مسالمت آمیز در این کشور (سوریه) به طول بیانجامد.

حمله آمریکا به مناطق کاهش تنش در سوریه - اسپوتنیک ایران
تلفات و خسارات جدى بر اثر حمله آمريكا به ادلب

پیشتر مرکز روسی آشتی طرفین متخاصم در سوریه اعلام کرد که از ساعت 06:00 تاریخ 31 ماه اوت به پیشنهاد و ابتکار روسیه و ترکیه، ارتش سوریه به صورت یکجانبه در منطقه کاهش تنش اعلام آتش بس کرد، که این موضوع به اطلاع طرفین رسیده است. به گزارش این مرکز، با این وجود راس ساعت 15:00 تاریخ 31 ماه اوت، آمریکا مناطقی در استان ادلب را بمباران کرده، و این حملات آمریکا بدون اطلاع روسیه و ترکیه و با نقض تمام توافقات بوده است.

عضو کمیته امور دفاعی شورای فدراسیون روسیه در همین راستا گفت:حملات هوایی آمریکا به منطقه کاهش تنش در ادلب با نقض تمام توافقات را باید به عنوان تلاش برای پیچیده کردن اوضاع در پرتنش ترین منطقه سوریه و افزایش هرج و مرج در این منطقه، و همچنین به طور کلی برای به درازا کشاندن روند حل و فصل اوضاع در این کشور (سوریه) دانست.

وی افزود: این موضوع دقیقا یک اقدام تحریک آمیز بوده است. در واقع، با حرکت بر اصل "هر چی بدتر، بهتر"، آمریکایی ها به سیاست قبلی خود در سوریه ادامه می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала