نمایش هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران در نمایشگاه ماکس-2019

اشتراک
در نمایشگاه ماکس-2019 شماری از تولیدات ایران در حوزه هواپیمای بدون سرنشین و هلیکوپتر در معرض نمایش قرار می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالکریم بنی ‌طرفی‌ معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح ایران، امروز27 ماه اوت سه شنبه اظهار داشت، که در نمایشگاه ماکس-2019 شماری از تولیدات ایران در حوزه هواپیمای بدون سرنشین و هلیکوپتر در معرض نمایش قرار می گیرد.

وی که برای شرکت در نمایشگاه ماکس-2019 در مسکو حضور دارد، در گفتگویی با اسپوتنیک گفت:« ما در نمایشگاه ماکس امسال تعدادی از هواپیماهای بدون سرنشین که طراحی کردیم، ساختیم، را ارائه خواهیم کرد. همچنین یک تعداد از هلیکوپترهایی که طراحی کردیم و ساختیم با ماموریت های مختلف آموزشی و ترابری و یک  تعداد هم از موتورهایی که برای هواپیماهای بدون سرنشین و برای هلیکوپترها را طراحی کردیم و ساختیم، را امسال اینجا ارائه می کنیم.

پرداخت تسهیلات کرونایی به کارگاه های آسیب دیده در ایران + جزئیات  - اسپوتنیک ایران
رئیس جمهور ایران: هر پهپاد متجاوزی را سرنگون می کنیم

وی در ادامه در مورد معرفی محصولات ایرانی در حوزه ساخت پهپاد و پرنده های بدون سرنشین تصریح کرد:«معمولا در نمایشگاه ها به خصوص در نمایشگاه ماکس روسیه که یکی از بزرگترین نمایشگاه ها است، شرکت می کنیم و این دستاورهای هواپیماهای بدون سرنشین را در اینجا ارائه می کنیم که همگان ببیند: در سال های مختلف هواپیماهای کوچک و هواپیماهای بزرگ می آوریم و ارائه می کنیم. فکر می کنم که نمایشگاه های هوایی یکی از بهترین مکان هایی است که می شود دستاوردها را در آنجا ارائه کرد. ما هم به همین خاطر در نمایشگاه ماکس شرکت کردیم و دستاوردهای خودمان را در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین ارائه می کنیم.

معاون وزارت دفاع ایران در مورد امکان فروش محصولات ایرانی- هواپیمای بدون سرنشین به خارج از کشور گفت:« بله امکان فروش به خارج هم است.و در پاسخ به این سوال که، آیا سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح ایران برنامه ای برای ساخت پهپاد های مجهز به موتور جت دارد یا خیر، گفت که برنامه داشته و آماده هم شدیم. در نمایشگاه امسال مدل های پهپاد مجهز به موتور جت به نمایش گذاشته شده است».

ماکس یک نمایشگاه با غرفه‌ها و محصولات ارائه شده منحصر به فرد و آخرین نوآوری‌ها از جمله نمونه‌هایی از سامانه‌ها و تجهیزات نظامی و غیرنظامی است که امکان ارائه آن در خارج از کشور روسیه وجود ندارد. ماکس امکان بررسی کامل از شاخه‌های صنعت هوایی روسیه، نوآوری و فنآوری‌های جدید در صنایع هوافضا و روند توسعه و پیشرفت آن را ارائه می‌دهد. ماکس ارائه کامل محصولات و دستاوردهای شرکت‌های صنعت هوافضای روسیه و نمایش تکنولوژی‌های پیشرفته و همچنین گشایش بازار داخلی روسیه برای انجام پروژه‌های مشترک با شرکای خارج می‌باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала