فروش اسیران ایزدی در بازار برده خاورمیانه به ایرانیان

© AP Photo / Alice Martinsسازمان ملل متحد شواهدی از نسل کشی علیه ایزدی های عراق یافت
سازمان ملل متحد شواهدی از نسل کشی علیه ایزدی های عراق یافت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسیران ایزدی به قیمت 20 هزار دلار در بازار برده‌ها به فروش می رسند.

به گزارش اسپوتنیک، صدها اسیر ایزدی تا کنون در دست تروریست‌ها قرار دارند. چندی پیش 4 ایزدی که در بین آنها دو نوجوان 13 و 14 ساله بودند در ایران پیدا شدند.

علی الحنسوری یکی از فعالان عراقی در آزادی اسیران ایزدی اعلام کرد که اسیران ایزدی زیادی در ایران قرار دارند. عمدتا دو سال پیش سر از ایران درآوردند. اطلاعات ما در باره آنها ناچیز است. فقط از ماجرای دختران اسیر باخبر شدیم. داستان آنها فوق‌العاده غم انگیز است، زیرا آنها را شستشوی مغزی داده‌اند.

آنها مسلمان شده‌اند،زبان خود را فراموش کرده اند و هیچ چیز از زندگی گذشته خود بیاد ندارند. 5 سال آنها را می ربودند، زمانی که 8 و 9 ساله بودند. خیلی کم سن و سال بودند. شخصی که با من تماس گرفت، برای آزادی هر یک از آنها 20 هزار دلار طلب کرد. ما فاقد امکان تهیه چنین پولی هستیم. نمی خواهیم این خبر به گوش پلیس برسد، زیرا نگران جان بچه ها هستیم».

شبکه ای برای جستجو و پرداخت هزینه به بستگان اسرا در بازارهای داعش وجود دارد. مبلغ پرداختی بین تمامی کسانی که در خرید و فروش شرکت دارند تقسیم می شود. بخش اعظم آن را کسی دریافت می کند که اسیر را به فروش می گذارد. پس از انجام معامله فرد فروخته شده به کردستان عراق فرستاده می شود به جایی که می توان او را از نزد خانواده اش تحویل گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала