مقام نظامی ایرانی خبر از وجود سناریوهای متفاوت برای تهدیدات داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoمقام نظامی ایرانی خبر از وجود سناریوهای متفاوت برای تهدیدات داد
مقام نظامی ایرانی خبر از وجود سناریوهای متفاوت برای تهدیدات داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون هماهنگ‌ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با لزوم بر رصد آینده گفت که کشورش در برابر تهدیدات سناریوهای متفاوتی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما باید تغییرات محیطی را "فتح بی" بشناسیم و آینده را رصد کنیم و به همین دلیل ما در برابر تهدیدات آینده سناریوهای متفاوت می‌نویسیم.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم مأموریت ارتش را به‌خوبی انجام دهیم باید بتوانیم توانمندی‌هایی در خودمان به‌وجود آوریم. امروز هیچ دشمنی به خود اجازه نمی‌دهد که تعرضی به مقدسات ما بکند.

امیر سیاری به رونمایی از باور373 اشاره کرد و گفت: کسی فکر نمی‌کرد که ما به این توانمندی رسیده باشیم و این در حالی است که چند ماه بیشتر از دوران جنگنده کوثر در تهران و رونمایی از ناوشکن سهند نمی‌گذرد. ما امروز یک بازیگر مهم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هستیم و این با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد به‌دست آمده است. ما باید تغییرات محیطی را فتح بی بشناسیم و آینده را رصد کنیم و به همین دلیل ما در برابر تهدیدات آینده سناریوهای متفاوت می‌نویسیم. امروز همه سازمان‌ها باید به موضوع خلاقیت و نوآوری توجه خاص داشته و اطمینان داشته باشیم که اگر به آینده توجه نداشته باشیم نمی‌توانیم رشد کنیم. همه دشمنان بدانند که اگر بخواهند تعرضی به مقدسات ما داشته باشند با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو می‌شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала