ساخت فیلمی در مورد پوتین توسط کانال تلویزیونی Channel4 انگلیس

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر ساخت فیلمی در مورد پوتین توسط کانال تلویزیونی Channel4 انگلیس
ساخت فیلمی در مورد پوتین توسط کانال تلویزیونی Channel4 انگلیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کانال 4 بریتانیا فیلم مستند سه قسمتی درباره ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواهد ساخت که به طور جامع از قدرت گیری پوتین خواهد پرداخت و این که این مسئله چه تاثیری بر جهان در حال حاضر داشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت Channel4، تهیه کننده این فیلم گفت: "برای درک آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق می افتد ، باید ولادیمیر پوتین را درک کنید. پوتین دوام خود را به عنوان یکی از مهمترین سیاستمداران قرن بیست و یکم نشان داده است. این فیلم چند قسمتی نشان می دهد که چگونه او به عنوان یک افسر اطلاعاتی سابق، سیاست را از نو تعریف کرد و این چه تأثیری در کل دنیا داشته است. "

مطابق اعلام  این کانال تلویزیونی، "این فیلم نشان می دهد که چگونه تجربه شخصی پوتین بر سیاست او تأثیر گذاشته است، چگونه روسیه مدرن از طریق تاثیر احساس خیانت، غرور و تعصب ساخته شده است و چگونگه ارزش های پوتین به نقاط مختلف جهان از کریمه گرفته تا واشنگتن" صادر شدند."

قرار است فیلمبرداری این سریال مستند در روسیه، آمریکا و اروپا انجام شود. سازندگان همچنین قصد دارند از مدارک بایگانی شده استفاده کنند و نیز مصاحبه هایی را با افراد نزدیک به رئیس جمهور و کسانی که بیشتر از اقدامات وی تحت تأثیر قرار گرفته اند انجام دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала