اپشتین خودکشی کرد یا به قتل رسید؟

© AP Photo / Palm Beach Sheriff's Officeاپشتین خودکشی کرد یا به قتل رسید؟
اپشتین خودکشی کرد یا به قتل رسید؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر طبق نتایج کالبدشکافی احتمال اینکه جفری اپشتین به قتل رسیده باشد زیاد است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فاکس نیوز»، جفری اپشتین میلیاردر آمریکایی که به اتهام قاچاق جنسی  در زندان در حبس بود به احتمال زیاد به قتل رسیده است.

 دکتر مارک سیگل بر اساس نتایج کالبدشکافی اعلام کرد:«مرگ اپشتین می تواند خودکشی و یا قتل باشد. اما بر اساس نتایج کالبدشکافی با اطمینان بیشتری می توانم بگویم که او به قتل رسیده است. زیرا بر بدن او علایمی گویای این امر مشاهده شده است».

وی همچنین بر شرایط مشکوکی استناد کرد که می توانستند با مرگ او مرتبط باشند. به گفته او، در زندان نیویورک میلیاردر 6 روز در یک سلول ویژه قرار داشت تا تمام مدت تحت نظارت قرارداشته باشد، زیرا خطر آن می‌رفت که او دست به خودکشی بزند. سپس بدون هرگونه هشداری نظارت ها پایان یافت و محافظان زندان لحظه مرگ او را به ثبت نرساندند.

جفری اپشتین، میلیاردر 66 ساله آمریکایی که به اتهام «قاچاق دختران کم سن برای استفاده جنسی» و سوءاستفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی زندانی شده بودشاید به قتل رسیده باشد.

اکنون پرسش‌ در خصوص نحوه مرگ جفری اپشتین که با دونالد ترامپ هم رابطه داشت افزایش یافته و قرار است در مورد این پرونده تحقیق کند.

جفری اپشتین رابطه نزدیکی با سیاستمداران و چهره‌های پرنفوذ آمریکا از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور داشت. یک ویدئویی جنجالی نیز که به سال 1992 بر می‌گردد، چندی پیش منتشر شد که در آن جفری اپشتین در کنار دونالد ترامپ دیده می شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала