درخواست کاربران روس اینستاگرام از لئوناردو دی کاپریو

© REUTERS / Issei Kato درخواست کاربران روس اینستاگرام از لئوناردو دی کاپریو
درخواست کاربران روس اینستاگرام از لئوناردو دی کاپریو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران روس اینستاگرام کامنت های زیادی در زیر پیام های لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مشهور امریکایی نوشته و وی را به جلب توجه به مسائل زیست محیطی دریاچه بایکال در روسیه فرا خواندند.

به گزارش اسپوتنیک، در زیر یکی از پام های اینستاگرامی لئوناردو دی کاپریو اکثریت مطلق پیام ها به زبان روسی نوشته شده است. در بسیاری از این پیام ها هشتگ هایی درباره ضرورت نجات دریاچه بایکال دیده می شود.

کاربران بازیگر مشهور امریکایی را به کمک در مبارزه با آلودگی دریاچه بایکال و جلوگیری از ورود تعداد بیش از حد گردشگران به منطقه فرا می خوانند که سیستم محیط زیستی منطقه را به خطر می اندازد.

در این فراخوان ها از از جمله هشتگ هایی همچون #save_baikal استفاده می شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Leonardo DiCaprio (@leonardodicaprio)

کاربری به نام dvurechenskaia21 خطاب به لئوناردو دی کاپریو می نویسد:" تو تایتانیک را به خاطر داری، خدا نکند بایکال نیز دچار چنین سرنوشتی شود".

بسیاری از کاربران روس بازیگر مشهور امریکایی را به سفر به روسیه دعوت می کنند.

علت چنین علاقه و توجهی نسبت به  لئوناردو دی کاپریو از جمله ریشه های روسی اجداد وی است. این بازیگر آمریکا فعالیت های شدید برای دفاع از محیط زیست انجام می دهد و طی 20 سال اخیر حدود صد میلیون دلار در طرح های حفاظت از محیط زیست سرمایه گذاری کرده است. وی چند سال پیش از جمله به خاطر مسائل مربوط به کم آبی و خشک شده دریاچه ارومیه در ایران ابراز نگرانی کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала