ترامپ از بوریس جانسون به عنوان ترامپ انگلیس یاد کرد

© AFP 2023 / Kirsty Wigglesworthترامپ از بوریس جانسون به عنوان ترامپ انگلیس یاد کرد
ترامپ از بوریس جانسون به عنوان ترامپ انگلیس یاد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بوریس جانسون و ترامپ علاوه بر رنگ مو شباهت های دیگری نیز با هم دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه مردم، نخست‌وزیر جدید بریتانیا را "ترامپ بریتانیا" خطاب می‌کنند گفت این رهبر جدید "مرد خوبی" است.

پیتر آزبورن در مطلبی برای پایگاه میدل ایست آی نوشت، با انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر، بریتانیا هم دونالد ترامپ خودش را به عنوان رهبر ملی خواهد داشت.

جانسون هم مانند ترامپ قوانین خودش را ابداع می‌کند. جانسون همانند ترامپ اظهارات نژادپرستانه به زبان می‌آورد. جانسون متولد آمریکا درست مانند ترامپ یک فرصت‌طلب واقعی است. مردی بدون ارزش‌ها. او به مانند ترامپ از استیو بنن ناسیونالیست مشورت می‌گیرد. او مانند ترامپ به اقلیت‌ها حمله می‌کند.

شباهت های دیگر بین دو این سیاستمدار:

هر دو موی بور دارند و محل تولد هر دو در نیویورک است، هر دو شخصیت "بی‌پروایی" دارند طوری که یک موضع اتخاذ می‌کنند و سپس از موضع خود باز می‌گردند. ترامپ و جانسون از زبان نژادپرستانه علیه مسلمانان، مهاجران و افراد رنگین پوست استفاده می‌کنند، جانسون خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را حتی بدون توافق ضروری می‌داند و معتقد است که ماندن انگلیس در این اتحادیه زیان‌های بزرگی را برای این کشور به همراه خواهد داشت که این دیدگاه کاملا مطابق با دیدگاه ترامپ است و در آخر روابط آنها با اسرائیل عالی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала