کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ

© AP Photo / Ahn Young-joonکوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ
کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت آمریکایی BankMyCell براساس بررسی های انجام شده از کاهش 15.2 درصدی کاربران آیفون خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، این شرکت آمریکایی که پیشنهاد تعویض گوشی های قدیمی با گوشی های جدید را ارائه کرده بود، اعلام کرد که براساس مطالعات انجام گرفته ، کاربران گوشی های هوشمند اپل 15.2 درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته اند. این اطلاعات از میان 38 هزار نفر که از اکتبر سال 2018 میلادی گوشی های هوشمند خود را عوض کرده بودند، جمع‌آوری شده است.

اپل آماده فرار از چین می شود - اسپوتنیک ایران
اپل آماده فرار از چین می شود

این بررسی ها  در ماه ژوئن سال 2019 میلادی، 18 درصد کاربران آیفون، از جمله 26 درصد کاربران آیفون ایکس، گوشی‌های هوشمند خود را با محصولات سامسونگ عوض کردند. در عین حال تنها 7.7 درصد کاربران گوشی های "گلکسی اس 9" گوشی‌های هوشمند خود را با محصولات اپل تعویض کردند.

به طور کلی وفاداری کاربران اپل به پایین ترین سطح خود یعنب 73 درصد، نسبت به سال 2011 رسیده است. اما در سال 2017 میلادی 92 درصد کاربران به محصولات اپل وفادار بودند.

به نقل از شرکت مطالعاتی Kandar بریتانیا، در سه ماه دوم سال 2019 میلادی، 36 درصد خریداران در آمریکا دستگاه‌های سیستم عامل  آی او اس را خریداری کردند که 2.4 درصد نسبت به گذشته پایین تر بوده است و فروش سیستم عامل اندروید 2.5 درصد افزایش یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала