هشدار سردار سپاه به بریتانیا

© Wikipedia / MrInfo2012اعلام آمادگی سپاه ایران برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک
اعلام آمادگی سپاه ایران برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به اینکه اقدام انگلیس را درباره توقیف نفتکش حامل نفت ایران، بدون پاسخ نخواهیم گذاشت، گفت: اهرم‌های زیادی برای پاسخگویی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  افکارنیوز، سردار محمدرضا یزدی، اظهار کرد: موضوع توقیف نفتکش هیچ مبنا و اساس حقوقی نداشته است؛ آنها که مدعی هستند مهد قانون و حقوق اند، می‌دانند کارشان راهزنی دریایی بوده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله با اشاره به این موضوع که اقدام انگلیسی را در خصوص توقیف نفتکش حامل نفت ایران بدون پاسخ نخواهیم گذاشت، گفت: می توانیم بگوییم اهرم‌های زیادی برای پاسخگویی وجود دارد، اما فعلا سعی می کنیم که آنها را مجاب کنیم تا اشتباهات خود را بپذیرند و خطای شان را اصلاح کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تصریح کرد: امیدواریم بی دقتی‌ها و بی خردی‌های آمریکا به خصوص ترامپ، گریبان انگلیسی ها و اروپایی ها را نگیرد. امروز آمریکا به واسطه بی خردی رئیس جمهور خود، در دنیا مورد سوال قرار گرفته و حتی در بسیاری از نقاط منزوی شده است؛ اروپایی ها خوب است که از آنها پیروی نکنند.

وی بیان کرد: انگلیسی ها بدانند که مردم ما مردم توانمند هستند و اگر لازم باشد توانمندی خود را در جای خودش نشان خواهند داد.

13 تیرماه، نیروی دریایی انگلستان یک نفتکش متعلق به ایران را که حامل 2 میلیون بشکه نفت بود،در آب‌های جبل‌الطارق در جنوب اسپانیا توقیف کرد.

سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، بزرگترین نیروی سپاهی ایران در پی تغییر ساختار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه‌های استانی در سال ۱۳۸۷ است.  این سپاه زیرمجموعه فرماندهی کل سپاه است و مسئولیت هماهنگی و فرماندهی عملیات نیروهای بسیجی، پاسدار، از قبیل نیروهای بسیجی و نیروی زمینی در تهران را برعهده دارد. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала